پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3843866
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس

گروه اجتماعی ـ استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بر پایمردی و ایستادگی ملت ایران بر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، متن پیام اقبال عباسی به شرح زیر است:

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و صحنه بی‌بدیل ایثار، ولایت‌پذیری، وفاق و همدلی و نمایشی از عظمت و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر متجاوزان و مستکبران عالم بود و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، «دفاع هشت ساله‌ ملت ایران مجموعه‌ در هم تنیده‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می‌تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد».

ملت ایران در مقطع کنونی نیز همانند دوران دفاع مقدس، با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت، آماده دفاع از کیان و آرمان انقلاب و در هم شکستن توطئه‌های بدخواهان است و به اراده الهی، پیروزی نهایی از آن این مردم خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس، ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، مردم سلحشور و مقاوم چهارمحال و بختیاری، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات امام راحل (ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسألت می‌کنم.

انتهای پیام

captcha