نیروهای مسلح ایران یکی از قوی‌ترین نیروها محسوب می‌شوند
کد خبر: 3843877
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
علیدادی‌سلیمانی:

نیروهای مسلح ایران یکی از قوی‌ترین نیروها محسوب می‌شوند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان با بیان اینکه مردم مؤمن، قدرشناس و شجاع و نیروهای مسلح آماده و در خدمت فرمانده کل قوا هستند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین نیروها و ارتش‌های مسلح جهان محسوب می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز یکشنبه، 31 شهریور در مراسم رژه نیروهای نظامی مستقر در استان کرمان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در روزی گردهم جمع شده‌ایم که یکی از روزهای ماندگار و تاریخی در نظام جمهوری است روزی که آغاز یکی از بی‌رحمانه‌ترین، گسترده‌ترین و بزرگترین تهاجم علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این روز، روز بزرگمروی و حرکت مؤمنانه و دفاع جانانه این کشور را به یاد و خاطره ما می‌آورد و در مقابل آن تهاجم گسترده، ملت رشید ایران و نیروهای مسلح این کشور و بسیج همه در کنار هم ایستادند و همه تهدیدات و تهاجم بزرگ را تبدیل به بزرگترین فرصت برای ایران اسلامی کردند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: ۳۱ شهریور یادآور جریان بزرگی است که ملت ایران با رهبری و فرماندهی کل قوا و امام عظیمشان توانست در سه گام بسیار بزرگ ایران را در بزرگترین جایگاه خود در تاریخ قرار دهد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: گام اول جانانانه مردم و نیروهای مسلح دفاع کردند تا حجم تهاجم و اشغال کشور گسترده نشود و در گام دوم با هماهنگی، همدلی، همراهی و حرکت مؤمنانه در خط ولایت امر مسلمین توانستند شهرهای اشغال شده را پس بگیرند و کشور را از این فتنه بزرگ تهاجم غرب نجات دهند.

وی اظهار کرد: در گام سوم پیروزی نهایی رقم خورد و آغاز حرکت جدید برای ملت رشید ایران و نیروهای مسلح مؤمن این کشور بود که توانستیم فرماندهی مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهانی را بر عهده بگیریم.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد و مردم مؤمن، قدرشناس و شجاع و نیروهای مسلح آماده و در خدمت فرمانده کل قوا هستند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین نیروها و ارتش‌های مسلح جهان محسوب می‌شوند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به صراحت اعلام کرده مقام معظم رهبری جریان مقاومت در سراسر دنیای امروز را فرماندهی می‌کنند و به فضل خدا با شجاعت و قاطعیت هر چه تمام‌تر همه توطئه‌هایی که علیه این جریان مقدس وجود دارد را خنثی خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: همانطور که هشت سال دفاع مقدس را با ایثار، از خودگذشتگی، اخلاص، تبعیت از ولایت فقیه پشت سر گذاشتیم و در آینده نزدیک جشن پیروزی جریان مقاومت در منطقه را خواهیم دید و به فضل خدا شاهد شکست استکبار جهانی و اضمحلال رژیم جعلی و غاصب اسرائیل خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha