صدا و سیما ظرفیت‌های قرآنی کشور را معرفی کند
کد خبر: 3845934
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

صدا و سیما ظرفیت‌های قرآنی کشور را معرفی کند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور گفت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه قرآنی در کشور وجود دارد، جا دارد صدا و سیما از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده و در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری بکند؛ اما اکنون ما در این زمینه با ضعف‌هایی مواجه هستیم.

صدا وسیما  ظرفیت‌های قرآنی کشور را معرفی کندبه گزارش ایکنا از اصفهان، مهدی‌ قره شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور عصر روز گذشته، هفتم مهرماه در مراسم اختتامیه رشته‌های اذان، دعا و هم‌سرایی چهل‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: این نوع‌ برنامه‌ها، بهانه‌ای هستند تا انس‌مان را با قرآن بیشتر کنیم و از آن بهره‌ ببریم.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این نوع برنامه‌ها، کشف استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان و جوانان در زمینه فعالیت‌های قرآنی است.

رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور بیان کرد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه قرآنی در کشور وجود دارد. جا دارد صدا وسیما از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده و در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری بکند. اما اکنون ما در این زمینه با ضعف‌هایی مواجه هستیم.

وی گفت: اگر این اتفاق رخ دهد، زمینه‌ای می‌شود تا جوانان به فعالیت‌های قرآنی بیشتر علاقه‌مند شوند و استعدادهای خود را رشد دهند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha