حضرت رقیه(س) از شهدایی است که خط شهادت را تعیین کرد
کد خبر: 3847127
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
علیدادی‌سلیمانی:

حضرت رقیه(س) از شهدایی است که خط شهادت را تعیین کرد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان با بیان اینکه حضرت رقیه(س) از شهدایی است که خط شهادت را تعیین کرد، گفت: ایشان نگداشت کربلا در کربلا بماند و با سن کم خود و شهادتش سهم جدی در تبیین آنچه در کربلا بود، دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: افرادی که فتنه‌گرند گاهی اوقات آنقدر حق به جانب و حرف‌های مردم‌پسند می‌زنند و خودشان را مدافع منافع مردم می‌دانند که کسی متوجه آن نمی‌شود.
وی افزود: وقتی جامعه غرق در فتنه می‌شود کسانی متوجه می‌شوند که بصیرت دارند و کسانی هستند که در خواصی هم نمی‌توانند خود را حفط کنند و دچار شک و تردید می‌شوند و بخش کوچکی هم که شک ندارند آنقدر حجم فتنه بالاست که نمی‌توانند وارد شوند و فقط می‌توانند نگاه کنند و غصه بخورند.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: کسانی که فتنه‌شناس نیستند و نمی‌فهمند و فتنه‌ها را و انحرا ف‌ها را متوجه نمی‌شوند، شعارهایی می‌دهند که شعارهای توده‌های مردم است و علی الظاهر گواه حق مردم است.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه فتنه‌ها وقتی آمد معرفت‌ها و شناخت‌ها و تحلیل‌ها را از دست مردم می‌گیرد، اظهارکرد: فتنه‌ها از هواپرستی آغاز می‌شود و تمام تلاش گروه فتنه‌گر این است که باطل را با حق مخلوط کنند تا مردم گمراه شوند و حق را نتوانند بشناسند.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه حضرت رقیه(س) از شهدایی است که خط شهادت را تعیین کرد، بیان کرد: ایشان نگداشت کربلا در کربلا بماند و با سن کم خود و شهادتش سهم جدی در تبیین آنچه در کربلا بود، دارد.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در ادامه با اشاره به توطئه بسیار بزرگ و از پیش طراحی شده علیه سردار سرلشکر سلیمانی که به وسیله نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور خنثی شد، تصریح کرد: بعضی‌ها غیرت دینی دارند و برخی به غرور ملی توجه دارند و برخی هر دو را دارند، چطور می‌شود کسانی که غیرت دینی دارند در نقشه‌های شوم حضور دارند علیه سرباز فداکاری که 40 سال است که حضورش در صحنه‌های مختلف ایران و جهان اسلام در همه صحنه‌ها و میدان‌ها به صورت جدی است.
امام جمعه کرمان تأکید کرد: کسی که غرور ملی دارد و از کشور دفاع می‌کند چطور در این بازی خطرناک می‌تواند ورود پیدا کند، آیا این همه جهاد و فداکاری را نمی‌بیند، توطئه‌های دیگری هم حتما در راه است که نیروهای اطلاعاتی تیزبین و تیرهوش ما آن را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha