بصیرت، رمز پیروزی در ادامه راه نظام اسلامی است
کد خبر: 3847151
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

بصیرت، رمز پیروزی در ادامه راه نظام اسلامی است

گروه اجتماعی ـ امام جمعه موقت بیرجند گفت: در گام اول انقلاب مردم با بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی کردند و به همین ترتیب نیاز است در گام دوم انقلاب نیز با بصیرت در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند تا بتوانیم این مسیر را با موفقیت ادامه دهیم.

بصیرت، رمز پیروزی در ادامه راه نظام اسلامی استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند، امروز 12 مهر، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: بصریت مصدایق و مولفه‌های مختلفی دارد که ما باید با تمام وجود، منصفانه، عاقلانه و با دقت و تفکر این موضوع را بفهیم که تقابل استکبار جهانی در چهل ساله گذشته با ما بر سر چه چیزی بوده‌ است.

وی افزود: در گام اول انقلاب مردم با بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی کردند و به همین ترتیب نیاز است در چهل ساله دوم انقلاب نیز با بصیرت در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند تا بتوانیم این مسیر را با موفقیت ادامه دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: بهترین فرهنگ، فرهنگ غنی اسلامی و بهترین مقصد، مقصدی است که قرآن و اهل بیت(ع) برای ما تعیین کرده‌اند.

مختاری با تاکید بر تلاش دشمنان برای سلطه بر مسلمانان، ادامه داد: آمریکا و اروپا می‌خواهند به ما القا کنند که شما نمی‌توانید و باید زیر چتر ما بیاید و شما نباید براساس قرآن موازین مختلف خود را تعیین کنید و باید ما در زمینه‌های مختلف برای شما تصمیم‌گیری کنیم.

وی با بیان اینکه ایمان مهمترین رکن خانواده سالم است، تصریح کرد: ایجاد آرامش، پوشاندن عیوب و فرزندآوری و تربیت فرزندان سالم از مولفه‌های یک خانواده سالم و قرآنی است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: برای رفاه، آزادی و رسیدن به سعادت باید در دو مرحله اساسی برنامه‌ریزی کنیم که مرحله اول شامل؛ تعیین مقصد، نقشه راه، فرهنگ و هدف اساسی جامعه اسلامی است که ما باید در این مرحله در ابتدا فرهنگ خود را مشخص و براساس این فرهنگ مقصد جامعه خود را تعیین کنیم.

مختاری با بیان اینکه مرحله دوم برنامه‌ریزی جامعه ما اقتصاد، تامین معیشت، امنیت و امکانات است، اظهار کرد: نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده‌ است که این خود گواه بر خدمت صادقانه و جهادی این نیروی ارزشی است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha