صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد
کد خبر: 3848079
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد

گروه اجتماعی ــ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه‌وبویراحمد به‌مناسبت هفته ناجا با حضور مسئولان ارشد استان در یاسوج برگزار شد.

صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده نیروی انتظامی استان امروز، 15 مهرماه در حاشیه صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح استان، اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت تأمین آسایش و امنیت مردم بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس باید امین مردم در عرصه‌های مختلف باشد، افزود: مأموران انتظامی شب و روز بیدار هستند تا آرامش و امنیت مردم را تأمین و با هرگونه ناهنجاری و ناآرامی قاطعانه و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد کند.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پلیس با اقتدار، هوشیاری و هوشمندی کامل بیدار است تا به خواسته به حق مردم پاسخ دهد و امروز سرمایه اصلی نیروی انتظامی اعتماد و رضایت مردمی است.

انصاری، اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم با هدف مشارکت مردم و اجتماعی کردن مقابله با جرم را راهبرد پلیس دانست و تأکید کرد: مردمداری و حفاظت از آرمان‌های بلند انقلاب به‌عنوان ثمره خون شهدا جزو وظایف نیروی انتظامی است.

همچنین، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تمام عوامل و عناصر نیروی انتظامی باید بدانند که نقش مهم و کلیدی در یکی از مهم‌ترین مقوله‌های حاکمیت و نظام یعنی تأمین امنیت دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت داخلی باید مجرب، هوشمند، مسلط به دانش روز، ورزیده، توانمند و کارآمد باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پلیس ورزیده و توانمند می‌تواند به مردم امید و آرامش دهد، ابراز کرد: مأموران انتظامی با هیچ مجرم، شرور و قاچاقچی تعارف نمی‌کند و با اقتدار قانون را اجرا کرده و در واقع تردید، تعارف و تعلل ندارد.

کلانتری بیان کرد: پیشرفت کشورها در همه جای دنیا به امنیت گره خورده است، زیرا سرمایه‌گذاری، رشد و ترقی بدون امنیت در مرزها و داخل کشور امکان ندارد.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی هم‌اکنون در شلمچه، مهران و قصرشیرین آمادگی کامل برای تأمین امنیت حاضران در تأثیرگذارترین همایش بشری در کره زمین یعنی پیاده‌روی اربعین را دارد و در واقع نیروی انتظامی فداکار و تکلیف‌گراست که به وظیفه خود عمل می‌کند.

انتهای پیام
captcha