توسعه زیر ساخت‌ها مهمترین عامل گسترش شهر است
کد خبر: 3848929
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

توسعه زیر ساخت‌ها مهمترین عامل گسترش شهر است

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: با توجه به گسترش شهرها و روند رو به رشد جمعیت شهرنشین، توسعه زیر ساخت‌ها و سرمایه‌گذاری در این زمینه امری اجتناب ناپذیر و ضروری است.

توسعه زیر ساخت‌ها مهمترین عامل گسترش شهر است

سلطانعلی ولیزاده، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی، در حاشیه بازدید از مخزن 2 هزار مترمکعبی قطور، در گفت و گو با خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد : با توجه به گسترش شهرها و روند رو به رشد جمعیت شهرنشین، توسعه زیر ساخت‌ها و سرمایه‌گذاری در این زمینه امری اجتناب ناپذیر و ضروری است.

وی با بیان اینکه مسئولین استانی و کشوری بخصوص شرکت آب و فاضلاب و وزارت نیرو در طی سالیان گذشته برنامه ریزی‌های مدون و منسجمی را در زمینه محرومیت‌زدایی انجام دادند،  افزود: در طی سالیان اخیر توسعه زیر ساخت‌ها و امور زیربنایی درشرکت آب و فاضلاب خوی به سرعت در حال اجرا و پیگیری می‌باشد و سعی و تلاش ما این است که از تمامی امکانات و منابع جهت کاهش زمان اجرای پروژه‌ها استفاده کنیم.

ولیزاده در ادامه با بیان اینکه توسعه منابع تامین آب، افزایش مخازن ذخیره آب و ایجاد ایمنی برای خطوط انتقال اب از جمله فعالیتهای مهم  درحال انجام شرکت آب و فاضلاب خوی است، تصریح کرد: تامین آب پایدار و بهداشتی از وظایف اصلی شرکت است که با انجام کارهای مثبت بتوانیم در این زمینه منشا خیر برای شهروندان باشیم .

انتهای پیام
captcha