فرهنگ استکبارستیزی ملت ایران در دل سران استکبار هراس انداخته است
کد خبر: 3851971
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

فرهنگ استکبارستیزی ملت ایران در دل سران استکبار هراس انداخته است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: امروز فرهنگ استکبارستیزی ملت عاشورایی ایران به یک باور دینی و اعتقادی در سطح جهان تبدیل شده و در دل سران استکبار جهانی به ویژه ترامپ و نتانیاهو هراس انداخته است.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، امروز، اول آبان‌ماه در دومین نشست ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی استان که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت: سه رخداد بزرگ روز 13 آبان یعنی تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه در سال 43، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 سه واقعه تاریخی متفاوت با هویت مشترک و الهی استکبارستیزی است.

وی با اشاره به نامگذاری یوم‌الله 13 آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، تصریح کرد: آرمان اصیل و والای مبارزه با استکبار جهانی پیوندی ناگسستنی با قاموس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که اوج آن در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان متجلی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان 13 آبان را روز تقابل حق و باطل دانست و اظهار کرد: مردم سرافراز ایران اسلامی در 13 آبان به جهانیان اثبات می‌کنند که ظلم پایدار نیست و با وحدت، حضور پرشور در صحنه، مشت‌های گرده زده و فریاد «مرگ بر آمریکا» می‌توان استکبار جهانی را از پای درآورد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به نقش‌آفرینی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و حماسه‌آفرینی آحاد جامعه در وقایع یوم‌الله 13 آبان، بیان کرد: ملت مسلمان ایران با بصیرت و حضور گسترده و به‌موقع خود در صحنه‌، زمینه پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورد و طول عمر چهل ساله این نظام همه نقشه‌ها و دسیسه‌های ‌استکبار جهانی برای شکست انقلاب اسلامی و تضعیف عزم ملت را نقش‌ بر آب کرده است.

وی با اشاره به آرزوهای برباد رفته استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار برای سیطره بر میهن اسلامی و چنگ‌اندازی به منافع ملی مردم ایران، خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ با اقدامات خود در طول عمر چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها ثابت کرده که دشمن درجه یک اسلام و ملت مسلمان ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شعار «مرگ بر آمریکا» را ترجمان شعار «هیهات منا الذله» حضرت ‌اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا دانست و گفت: امروز فرهنگ استکبارستیزی ملت عاشورایی ایران به یک باور دینی و اعتقادی در سطح جهان تبدیل شده و در دل سران استکبار جهانی به ویژه ترامپ و نتانیاهو هراس انداخته است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه راهپیمایی اربعین حسینی زمینه‌ساز تحقق هدف نهایی امت اسلامی یعنی «تشکیل تمدن عظیم و نوین اسلامی» است، تصریح کرد: حماسه اربعین حسینی مبشر نصرت الهی و پیروزی امت اسلامی بر جبهه‌ کفر و استکبار جهانی است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام مجدانه حماسه‌سازان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در استان، اظهار کرد: این راهپیمایی الهی در سالجاری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور کم‌نظیر عاشقان امام حسین(ع) برگزار شد که مایه مباهات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان، بیان کرد: اولین نشست این ستاد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رهنمودهای ایشان و تصویب نزدیک به 200 برنامه برگزار شد.

حجت الاسلام اشجری شعار روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالجاری را «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» اعلام کرد و گفت: برای بزرگداشت این روز بزرگ قطعا به برگزاری راهپیمایی بسنده نشده و زمینه‌سازی برای برنامه‌های متعدد و متنوع در سراسر استان انجام شده است.

انتهای پیام
captcha