خدمت‌رسانی ۵ موکب در خراسان‌جنوبی به زائران حرم رضوی
کد خبر: 3852002
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

خدمت‌رسانی ۵ موکب در خراسان‌جنوبی به زائران حرم رضوی

گروه اجتماعی ــ موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران ایرانی و پاکستانی حرم رضوی در 5 نقطه برپا شده است.

خدمت رسانی 5 موکب در خراسان‌جنوبی به زائران حرم رضویبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، یکم آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه پایانی ماه صفر کاروان‌های پیاده راهی مشهدالرضا شده و نسبت به این امام همام عرض ارادت می‌کنند.

وی گفت: خراسان‌جنوبی در مسیر زائران بسیاری از استان‌ها است که برای روزهای آخر ماه صفر راهی مشهدالرضا می‌شوند؛ بنابراین موکب‌هایی برای پذیرایی این زائران برپا شده است.

مدیرکل اوقاف خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پنج موکب برای خدمت‌رسانی به زائران حرم رضوی در استان ایجاد شده است، افزود: این موکب‌ها برای پذیرایی از زائران ایرانی و پاکستانی حرم مطهر رضوی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده سیدعلی(ع) نهبندان، امامزادگان باقریه(ع) بیرجند، امامزاده زید فرخ آباد قاین و مجتمع رفاهی امام رضا(ع) خضری دشت بیاض برپا شده است.

بخشی‌پور تصریح کرد: خدمت‌رسانی در موکب‌ها به زائران حرم رضوی از یک هفته گذشته در استان آغاز شده و علاوه بر چای و انواع نوشیدنی‌ها، میان وعده و شام و ناهار نیز خدمات اسکان را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشتر خدمات به زائران ایرانی تا 7 آبان‌ماه و از 7 آبان‌ماه به بعد برای زائران خارجی است، ادامه داد: برای رفاه حال مسافران و زائران امام رضا(ع) این موکب‌ها تا اواخر آبان‌ماه جاری در استان برپا است.

مدیرکل اوقاف ‌خراسان‌جنوبی بیان کرد: طی یک هفته گذشته به بیش از سه هزار زائر حرم رضوی خدماتی شامل اسکان، اطعام و بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha