آبان تجلی انسجام ملت ایران در مبارزه با استبداد است
کد خبر: 3854451
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵

آبان تجلی انسجام ملت ایران در مبارزه با استبداد است

گروه سیاست و اقتصاد - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اقشار مختلف مردم با بصیرت استان ایلام را به شرکت پرشور و تماشایی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.

آبان تجلی انسجام ملت ایران در مبارزه با استبداد است
به گزارش ایکنا از ایلام، متن بیانیه به شرح زیر است :
یوم الله 13 آبان نماد بارز و تجلی حقیقی اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار و در رأس آن آمریکا و روز بزرگ مرگ بر خباثت‌ها و جنایت‌های مختلف او علیه جامعه بشریت است .
13  آبان روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانۀ ‌ ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.
تا زمانی که سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه و ددمنشانۀ امریکا علیه ایران و سایر کشورها و دولت‌های مستقل، آزادیخواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی حذف نمی‌گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود، و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هر روز فراگیرتر و جهان‌شمول تر از قبل می‌شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن ستودن چهل سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانۀ ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر جنایات و تحریم های همه جانبه و ظالمانۀ امریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی از مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان مرزدار ایلام دعوت می نماید تا همگام و همصدا با سراسر کشور و با شعار محوری «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا » فردا دوشنبه 13 آبان ماه 98 را مانند دیگر روزهای حماسه‌سازانه سال‌های سپری شده از عمر پربرکت انقلاب به روزی درخشان و تاریخی دیگر در دفتر افتخارات خود به ثبت برسانند.
انتهای پیام
captcha