اعزام 15 ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات قرآنی
کد خبر: 3857084
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

اعزام 15 ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 15 ورزشکار این استان به مسابقات قرآنی خبر داد.

اعزام 15 ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات قرآنی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رحمت‌الله شاکری، معاون فرهنگی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 22 آبان‌ماه در بازدید از ایکنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای یاسوج، اظهار کرد: 15 نفر از جوانان و ورزشکاران این استان در رشته‌های قرائت تحقیق، صوت، تجوید و... به مسابقات قرآنی در مرحله کشوری اواخر آذرماه اعزام می‌شوند.
وی افزود: برای اولین بار ساخت 5 خانه جوان در 5 شهرستان در دست اقدام قرار گرفت که این خانه‌ها در بهمئی، گچساران و دهدشت افتتاح شد و تا دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
معاون امور جوانان ورزش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کسب رتبه برتر این نهاد در بحث کارگاه‌های ازدواج و آسیب‌های اجتماعی طی سال‌جاری خبر داد.
شاکری با اشاره به اینکه قرار است 180 کارگاه آموزشی قبل از ازدواج تا پایان سال‌جاری برگزار کنیم، بیان کرد: تاکنون 95 کارگاه برگزار شده است.
وی برگزاری 20 برنامه نشاط تعالی اجتماعی، فعال کردن 2 مرکز مشاوره ازدواج در گچساران و یاسوج به‌صورت رایگان، برگزاری مجمع انتخابات سازمان‌های مردم نهاد و انتخاب 7 نفر عضو اصلی و دیدار با خانواده 100 شهید ورزشکار‌ را از برنامه‌های اجرایی اعلام کرد.
معاون امور جوانان ورزش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای ورزشکار و آموزش کارآفرینی و مهارت‌های زندگی با همکاری جهاددانشگاهی و نیروهای مسلح برای 1000 سرباز را از سایر برنامه‌های اجرایی ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha