مسابقات قرآنی بنیاد شهید برگزار شد
کد خبر: 3857171
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

مسابقات قرآنی بنیاد شهید برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی ویژه خانواده‌های شهدا خبر داد.

مسابقات قرآنی بنیاد شهید برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمنصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد امروز، 23 آبان ماه در بازدید از غرفه ایکنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای یاسوج، اظهار کرد: 93 درصد گلزارهای شهدای استان سازماندهی شدند و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال‌جاری جشن ساماندهی گلزارها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به وضعیت گلزار شهدای یاسوج، افزود: 400 میلیون تومان برای مقاوم سازی گلزار شهدای مرکز استان هزینه شده است.
مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مجتمع توانبخشی ایثارگران، اضافه کرد: این مجتمع 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 18 میلیارد تومان برای ساخت آن در نظر گرفته شده و طی سالجاری 6 میلیارد تومان تخصیص یافته و تا سال 1400 در صورت تامین اعتبار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
موسوی برگزاری مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی ویژه خانواده‌های شهدا، پیگیری اشتغال، درمان و بیمه ایثارگران، اردوهای زیارتی و سیاحتی، کسب رتبه برتر جذب تسهیلات اشتغالزایی در بنیاد کشور و شناسنامه دار کردن طرح‌های اشتغال‌زایی در کشور و استفاده تمامی استان‌ها از این طرح و تقدیر از بنیاد شهید استان از برنامه‌های اجرایی این نهاد است.
وی با اشاره به دیدار 5 هزار واجد شرایط از جمله جانباز بالای 25 درصد، خانواده‌های شهدا و آزادگان، بیان کرد: تاکنون 2 هزارو 805 دیدار با همکاری دیگر دستگاه‌ها محقق شده است.
مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کسب رتبه برتر بنیاد شهید استان در طرح سپاس همه ساله خبر داد.

انتهای پیام
captcha