توسعه و تکمیل زیرساخت‌های اربعین از اهم برنامه های قرارگاه اربعین است
کد خبر: 3857215
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
سلیمانی دشتکی:

توسعه و تکمیل زیرساخت‌های اربعین از اهم برنامه های قرارگاه اربعین است

گروه فرهنگی - استاندار ایلام از تشکیل قرارگاه بررسی اربعین ۹۸ در ایلام خبر داد و گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های اربعین از اهم برنامه های مورد بحث این قرارگاه است.

توسعه و تکمیل زیرساخت‌های اربعین از اهم برنامه های قرارگاه اربعین است
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز بیست و سوم آبان ماه در همایش تقدیر از موکب داران اربعین ایلام اظهار کرد: اربعین در کنار برکت های متعددی که برای استان ایلام داشت در واقع شناسنامه و معرف واقعی و اصلی ایلام است که استان را به کشور و حتی دنیا شناساند.
وی با بیان اینکه مهمترین برکت اربعین برای استان ایلام این است که ایلام به لطف اربعین در سطح ملی و حتی در سطح دنیا معرفی شد، افزود: مسئولان کشور اهتمام جدی در پیگیری و رفع مشکلات و معضلات استان ایلام دارند و توسعه زیرساخت های اربعین و دیگر پروژه های استان از اولویت نظام است.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در حال رایزنی و پیگیری راه اندازی مرز و بازارچه تجاری چیلات و بازارچه چنگوله برای سال آینده هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمد فتاحی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز گفت: اربعین هرسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار می شود و امسال اربعین نیز حضور گسترده مردم تجلی بخش عظمت حماسه اربعین بود.
فتاحی یادآور شد: مکتب عاشورا و اربعین با حضور خودجوش همراه با شور و شعور مردم هرگز خاموش نمی شود و با وجود تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف جهان اسلام اما اربعین حلقه وصل و اتحاد مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.
وی افزود: مردم استان ایلام و به ویژه شهروندان مهرانی اربعین امسال را به مانند سال های گذشته سربلند و مفتخر بیرون آمدند و عظمت مهمان نوازی خود از زائران میلیونی اربعین را به همگان نشان دادند.
انتهای پیام
captcha