واکنش انصارالله یمن به موضع گیری پمپئو درباره کرانه باختری
کد خبر: 3858525
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱

واکنش انصارالله یمن به موضع گیری پمپئو درباره کرانه باختری

دیگر رسانه‌ها ــ دفتر سیاسی انصارالله یمن امروز چهارشنبه به موضع‌گیری مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری واکنش نشان داد.

به گزارش ایکنا؛ مهر به نقل از المسیره، نوشت: دفتر سیاسی انصارالله یمن امروز چهارشنبه به موضع گیری مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا درباره شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری واکنش نشان داد.

در بیانیه این دفتر آمده است: این موضع گیری ها مشروعیت بخشیدن به شهرک های اسرائیلی نشین در اراضی فلسطینی و نشان دهنده گرایش آمریکا برای نابودی آرمان فلسطین است. این موضع گیری نقض آشکار قانون بین المللی و در مغایرت با منشور و عرف بین المللی است.

دفتر سیاسی انصارالله یمن بیان کرد: تحرکات آمریکایی-اسرائیلی خصمانه و مواضع قبلی در درجه اول ملت مظلوم فلسطین و ملت های منطقه را هدف قرار اده است. آمریکا و اسرائیل خطر واقعی بر این امت هستند. این موضع گیری آمریکایی ها هتک حرمت به مقدسات در سایه سکوت وحشتناک عربی و گامهای عادی سازی با رژیم غاصب صهیونیستی است.

شایان ذکر است که مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده است که این کشور دیگر شهرک‌های اسرائیل را مغایر با قوانین بین‌المللی نمی‌داند.

این در حالی است که پیش از این آمریکا شهرک‌سازی در اراضی فلسطین را مغایر با قوانین بین‌المللی می‌دانست.

انتهای پیام
captcha