برگزاری دوره مقدماتی تدبر در قرآن در شهرستان سامان
کد خبر: 3861017
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

برگزاری دوره مقدماتی تدبر در قرآن در شهرستان سامان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نخستین دوره مقدماتی تدبر قرآن با محوریت جزء 30 قرآن کریم با حضور مسعود داوری و مشارکت جمع کثیری از علاقمندان مبحث تدبر قرآن کریم در حسینیه امام زمان(عج) شهر سامان برگزار شد.

برگزاری دوره مقدماتی تدبر قرآن در شهرستان سامان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، عصر روز گذشته 10 آذرماه، نخستین دوره مقدماتی تدبر قرآن با محوریت جزء 30 قرآن کریم در حسینیه امام زمان(عج) شهر سامان برگزار شد.

این دوره که به همت دارالقرآن سپاه ناحیه سامان و شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی شهرستان سامان و با حضور استاد مسعود داوری به صورت هفتگی در روزهای یکشنبه برگزار می‌شود، از 3 آذرماه سال جاری آغاز شده و تا 6 اسفندماه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، دوره مقدماتی تدبر قرآن کریم با هدف آشنایی با تدبر و فهم بیشتر قرآن و نیز تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن در شهرستان سامان و ایجاد بسترمناسب برای تعلیم و نشر آموزه‌های قرآنی در گروه هدف یعنی مربیان قرآنی، فرهنگیان و فعالان قرآنی شهرستان سامان است.

لازم به ذکر است در راستای بهره‌مندی دیگر اقشار علاقمند شهرستان سامان از خوان گسترده قرآن و استفاده از حضور استاد مطرح استان در زمینه تدبر، از عموم خواهران و برادران علاقمند به مبحث تدبر و فهم قرآن کریم برای شرکت در این جلسات دعوت شده است.

انتهای پیام
captcha