عیادت آیت‌الله جعفری از پدر شهیدان صادق‌زاده در زرند
کد خبر: 3861427
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

عیادت آیت‌الله جعفری از پدر شهیدان صادق‌زاده در زرند

گروه فرهنگی ــ آیت‌الله جعفری، امام جمعه سابق کرمان و رئیس شورای حوزه علمیه کرمان امروز سه‌شنبه، ۱۲ آذر با حضور در منزل خانواده شهیدان مهدی و حسین صادق‌زاده‌زرندی، از پدر این دو شهید عیادت کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، آیت‌الله جعفری، امام جمعه سابق کرمان و رئیس شورای حوزه علمیه کرمان امروز سه‌شنبه، 12 آذر با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان مهدی و حسین صادق‌زاده‌زرندی، از پدر این دو شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس عیادت کرد و با خانواده معظم شهیدان به دیدار و گفت‌وگو نشست.

آیت‌الله جعفری، رئیس شورای حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه خانواده عزیز شهیدان برای نظام، برکت الهی هستند، گفت: عزت امروز انقلاب اسلامی در سایه خون شهدا و مجاهدت‌های جهادگرانه ایشان است و ما از حضور میان خانواده معظم شهیدان روحیه می‌گیریم.

یادآور می‌شود، شهید حسین صادق‌زاده زرندی به‌عنوان جوان‌ترین آزاده شهید کشور خرداد‌ماه سال 67 در منطقه شلمچه به اسارت نیروهای مزدور عراق درآمد و مهرماه سال 68 بر اثر شکنجه‌های بی‌رحمانه سربازان بعثی در بیمارستان صلاح‌الدین بغداد بستری و به فیض عظیم شهادت نائل شد. پیکر پاک و مطهر شهید والامقام پس از گذشت سال‌ها دوری از وطن و دفن در مقبره الرمادی بغداد، سرانجام در مرداد‌ماه سال 81 به میهن اسلامی و زادگاهش، شهر شهید‌پرور زرند بازگشت و در گلزار شهدای زرند آرام گرفت.

همچنین شهید سرافزار مهدی صادق‌زاده زرندی در 15 سالگی در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو در اسفند‌ماه سال 64 به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha