بیانیه گام دوم انقلاب شاخص انتخابات قرار گیرد
کد خبر: 3862008
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

بیانیه گام دوم انقلاب شاخص انتخابات قرار گیرد

گروه اجتماعی - معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاج بسیاری از مشکلات کشور است، ادامه داد: امسال اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است و بنابراین بیانیه گام دوم باید شاخص رای‌دهندگان و کاندیداها قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدمهدی نیازمند، معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان امروز، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران، رسانه ها را زبان گویا میان مردم و مسئولان عنوان و اظهار کرد: رسانه ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نقش بیشتری نسبت به گام اول انقلاب دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر گام اول انقلاب را علیرغم توطئه ها و دسیسه های دشمنان با موفقیت و با هوشیاری مردم طی کرد، افزود: مردم همواره با مقاومت و درک اوضاع به خوبی از بسیاری از توطئه های دشمن عبور کردند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاج بسیاری از مشکلات کشور است، ادامه داد: کاندیداهای انتخابات باید توجه بیشتر و ویژه‌تری نسبت به سرفصل های مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند.

وی متذکر شد:‌ انتخابات اسفندماه امسال اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است و بنابراین بیانیه گام دوم باید شاخص رای‌دهندگان و کاندیداها قرار گیرد.

نیازمند با تاکید بر اینکه نماینده در تراز انقلاب باید زندگی مطابق با اصول و سبک زندگی ایرانی - اسلامی داشته باشد،گفت: کاندیداها نباید وابسته به کانون‌های قدرت، ثروت و تزویر باشند و همچنین نباید در برابر خواسته‌ها و قراردادهای استعماری تسلیم شوند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مردم مشکلات را می دانند و رفع مشکلات تنها با انتخاب آگاهانه آنها شکل خواهد گرفت.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به آشوب های اخیر در کشور که در پی افزایش قیمت بنزین صورت گرفت، گفت: دولت قبل از اتخاذ تصمیم جهت افزایش قیمت بنزین باید با مردم صحبت و آنان را از جزئیات و شیوه اجرای این طرح آگاه می‌کرد تا بستری برای فضاسازی و ورود فرصت‌طلبان و دشمنان فراهم نشود.

نیازمند با بیان اینکه دشمن از طریق افراد نفوذی در داخل کشور به دنبال ناامن ساختن انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: برخی در داخل کشور به جای حل مشکل درصدد عادی‌سازی روابط با دشمن هستند.

وی اصلاح قیمت حامل‌های انرژی، کوتاه کردن دست دلالان از این حوزه و مبارزه اصولی با قاچاق کالا را ضروری دانست و عنوان کرد:‌ در حوزه مصرف حامل های انرژی نیاز به مدیریت بهتر داریم و باید بسترهای حمایتی در این حوزه پیش‌بینی شود.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات، افزود: کاندیداها باید اخلاق را در حوزه تبلیغاتی رعایت کنند و هوادارانشان را نیز به این امر وادارند.

وی با بیان اینکه نیازمند مجلسی با نگاه اقتصاد مقاومتی در راستای حل مشکلات مردم هستیم، خاطرنشان کرد: مجلس به عنوان مجموعه‌ای است که ریل‌گذاری سیستم اجرایی کشور را بر عهده دارد و گفتمان‌سازی و نظارت دو بخش مهم در مجلس است.

انتهای پیام
captcha