هدف همه فتنه‌های اخیر در کشور حضور کمرنگ مردم در انتخابات است
کد خبر: 3865414
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

هدف همه فتنه‌های اخیر در کشور حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

گروه سیاست و اقتصاد_  امام جمعه ارومیه گفت: اغلب فتنه‌هایی که در سال‌های اخیر در کشور رخ داده است یک هدف داشته و آن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

هدف همه فتنه‌های اخیر در کشور حضور کمرنگ مردم در انتخابات استبه گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه، امروز، ۲۹ آذر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: امسال دشمنان با همه ابزارها و ترفندها سعی خواهند کرد که حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد.

وی افزود: اغلب فتنه‌هایی که در سال‌های اخیر در کشور رخ داده است یک هدف داشته و آن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است بنابراین مردم با حضور باشکوه خود باید دشمنان را ناامید کرده و پاسخ تمامی فتنه‌های‌شان را با حضوری پرشور جواب دهند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه عدم حضور در انتخابات یکی از وسوسه‌های شیطان است، ادامه داد: در روز قیامت هرکسی باید به دلیل قصور و کوتاهی در ارتباط با عدم انجام تکلیف پاسخگو باشد.

وی با اشاره به دیدار خصوصی نمایندگان ولی‌فقیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی طی هفته گذشته، عنوان کرد: طی دیدار خصوصی که با رهبر داشتیم، ایشان تاکید بر دوری نمایندگان خود از ورود به مصادیق داشتند و فرمودند که محورهای انتخاب نماینده اصلح بیان شود، بنابراین هرکس از جانب من در مورد افراد نظر دهد به هیچ وجه درست نیست.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به اینکه شب یلدا یک سنت کهن ایرانی است، خاطرنشان کرد: مردم باید توجه داشته باشند تا این شب را به شبی پر از گناه و معصیت تبدیل نکنند بلکه با هدف الهی مردم نسبت به صله رحم اقدام کرده و ضمن حفظ سنت‌ها دستورات دینی مانند صله رحم را هم به جا بیاورند.

وی ضمن تبریک سال‌روز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، خاطرنشان کرد: تمامی انبیای الهی معصوم و سفیران خداوند متعال برای هدایت بشریت هستند و حضرت عیسی(ع) نیز چهارمین پیامبر اولوالعزم و بشارت دهنده صلح و دوستی است که مردم روزگار خویش را به طرف آیین یکتاپرستی و همزیستی مسالمت‌آمیز هدایت کرد.

انتهای پیام
captcha