شهید قاسم سلیمانی الگوی تمام جوانان ایران خواهد بود
کد خبر: 3868581
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

شهید قاسم سلیمانی الگوی تمام جوانان ایران خواهد بود

گروه اجتماعی ـ در بخشی از پیام تسلیت فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی آمده است كه این سردار رشید اسلام قهرمان ملى مردم ایران و الگوی تمامی جوانان و عاشقان انقلاب و رهبر بوده و خواهد بود.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس توسط آمریكای جنایتكار امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر كرد.
در این پیام آمده است:
انالله و انا الیه راجعون
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید قاسم سلیمانی محضر آقا امام زمان عج ومقام معظم رهبری و امت شهید پرور تسلیت باد.
شهید قاسم سلیمانی قهرمان ملى مردم ایران و الگوی تمامی جوانان و عاشقان انقلاب و رهبر بوده و خواهد بود.
شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سربازان آقا امام زمان(عج) واز یادگاران دوران دفاع مقدس یار صدیق امام امت ومقام معظم رهبری و شخصیت نظامی بین‌المللی وجهانی بودند که خونخواه این ابرمرد جهان اسلام تمام مجاهدین اسلام و جبهه مقاومت وهمرزمان دلیر او در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.
روحش شاد و راهش پر رهرو

انتهای پیام
captcha