برپایی مراسم گرامیداشت و موكب‌های عزاداری شهادت سردار سلیمانی در فارس
کد خبر: 3868677
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

برپایی مراسم گرامیداشت و موكب‌های عزاداری شهادت سردار سلیمانی در فارس

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هیئات مذهبی فارس ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، از برپایی مراسم‌های گرامیداشت و موكب‌های عزاداری توسط هیئات مذهبی در نقاط مختلف استان خبر داد.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت:‌ از هیئات مذهبی و اهالی مساجد درخواست می‌شود امشب، 13 دی‌ماه و فرداشب بعد از نماز مغرب و عشاء با شمع و گل و پلاكاردهای تسلیت به سمت مراكز سپاه در محلات مختلف رفته و جلوی این مراكز به یاد سردار قاسم سلیمانی شمع روشن كرده و به پاسداران گل اهدا كرده و پرچم‌های تسلیت نصب كنند.
وی از برپایی مراسم‌های گرامیداشت و موكب‌های عزاداری توسط هیئات مذهبی در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: از آنجایی كه تأمین امنیت ایران اسلامی و سربلندی خطوط مقاومت شیعه در منطقه مدیون جانفشانی‌های مکرر سردار شهید مقاوت حاج قاسم سلیمانی و یارانش است، باید به نحو شایسته و درشأن شهدا و یاران امام حسین(ع) با برپاداشتن مراسم گرامیداشت، یاد آنان را گرامی داریم.
محمدیان اظهار كرد: در این راستا از اقلام مختلف طبق‌ها، علم‌ها و پرچم‌های یا حسین(ع) وعزا و ترجیحاً برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان مقام شهدای مذکور را گرامی خواهیم داشت.
رئیس شورای هیئات مذهبی فارس تأكید كرد: قطعاً راه شهدا به کوری چشم ایادی استکبار تا ظهور حضرت مهدی( عج) ادامه خواهد یافت.
بنا بر این گزارش، همچنین شورای هیئات مذهبی شیراز و استان فارس نیز به‌مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، پیام تسلیتی صادر كردند كه در آن آمده است: «شهادت آرزو و نهایت کار عاشقان حسین(ع) است. آسمانی شدن فرمانده اصلی خطوط مقاومت شیعه را باید به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اسلام، تمامی رزمندگان خطوط مقاومت و دوست‌داران اهل بیت تسلیت و به خانواده معزز ایشان تبریک گفت.
این عزیز گرانقدر همچون مقتدایش حضرت ابوالفضل (ع) دستان و بدن خود را در راه دفاع از حریم ولایت و راه حسین (ع) تقدیم كرد و اگر جز این بود باورش دشوار بود.
بدیهی است کل هیئت‌های مذهبی نه فقط در شیراز و استان فارس بلکه در سراسر محلات شیعه‌نشین دنیا شهادت این عاشق راه حسین (ع) و مدافع حریم ولایت را گرامی خواهند داشت».

انتهای پیام
captcha