نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند
کد خبر: 3868678
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند

گروه فرهنگی- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک، شهادت سردار سرفراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزاش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان و احمدعلی موهبتی، استاندار با صدور پیامی مشترک، شهادت سردار سرفراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: آمریکای جنایتکار و سرکرده تروریسم بین‌الملل در اقدامی خصمانه، برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه ضدانسانی و شرارت‌های خود افزود و مالک‌اشتر ولی زمان، سرباز ولایت و امت، سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به فیض‌عالی شهادت رساند.

شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز جهاد فی سبیل‌الله و چهره‌ بین‌المللی مقاومت بود و امروز جبهه مقاومت گرچه داغدار از دست‌دادن این سردار رشید اسلام است، اما خط جهاد مقاومت، استوارتر و با انگیزه مضاعف‌تر راه او را ادامه خواهد داد و از هر قطره خون پاک او صدها «قاسم سلیمانی» دیگر به پا خواهند خاست و به مانند ابابیل بر سر جنایتکاران و ظالمان جهان فرود خواهند آمد و آرامش را از دولت تروریست آمریکا و تروریسم بین‌الملل در سراسر جهان خواهد گرفت و همانطور که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در پیام خود فرمودند: «پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است».

اینجانبان شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت‌بقیة‌الله(ارواحناه فدا)، مقام‌معظم‌رهبری(مدظله العالی)، جبهه جهانی مقاومت و همه امت اسلامی بویژه ملت قدرشناس ایران اسلامی و همسر و فرزندان ایشان تسلیت و از درگاه خداوند منان، علو درجات را برای آن مجاهد فی‌سبیل‌الله مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام
captcha