شهادت حاج قاسم پاداش یک عمر مجاهدت او بود
کد خبر: 3868689
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

شهادت حاج قاسم پاداش یک عمر مجاهدت او بود

گروه فرهنگی- امام جمعه زاهدان گفت: شهادت حاج قاسم، پاداش یک عمر مجاهدت او بود؛ برای مردان بزرگی همچون او، مرگی جز شهادت برازنده نیست؛ بدون شک خون او، درخت جهاد و مقاومت را تنومندتر می‌کند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 13 دی‌ماه، گفت: از دست دادن سردار رشیدی همچون حاج قاسم سلیمانی که علمدار جبهه مقاومت بوده و به‌حق «شهید زنده» لقب گرفته بود، مصیبتی عظیم و جانکاه است که قلب هر انسان مسلمان و آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم برای ما دردناک است، اما برای خود او که سال‌ها آرزوی شهادت داشت و برای رسیدن به این آرزو اشک می‌ریخت، شیرین است؛ این سرباز ولایت، امروز به جمع یارانش پیوسته و با شهدای عالم اسلام محشور شده است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهادت حاج قاسم، پاداش یک عمر مجاهدت او بود؛ برای مردان بزرگی همچون او، مرگی جز شهادت برازنده نیست؛ بدون شک خون او، درخت جهاد و مقاومت را تنومندتر می‌کند.

وی افزود: امروز مردم ایران عهد می‌بندند که نگذارند رهبر معظم انقلاب جای خالی سردار را احساس کنند؛ شهادت حاج قاسم سبب می‌شود تا هزاران حاج قاسم دیگر از دل این خاک شهیدپرور برویند.

محامی اظهار کرد: از منظر امت شهید پرور اسلام، فرزند رشیدی از میان ما رفته است اما امت اسلامی در دامان خود فرزندان رشیدی را تربیت کرده که راه این سرداران شهید را ادامه خواهند داد؛ مردم ما فرزندان‌شان را برای ادامه راه این عزیزان تربیت کرده‌اند که برای حضور در میدان‌ها و دفاع از ایران اسلامی آماده هستند.

وی گفت: دنیای استکبار گمان می‌کند که با ترور سردار سلیمانی، ضربه سنگینی به جبهه مقاومت وارد کرده است، در حالی‌که بر عکس، نفرت امت اسلامی از دنیای استکبار بیشتر شده و عزم رزمندگان اسلام برای ریشه‌کن کردن اساس استکبار راسخ‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، بیان کرد: این بانوی بزرگوار، سراسر عمر پر برکت‌شان رنج و سختی تحمل کردند؛ از کودکی در رکاب رسول خدا(س) در مقابل کفار ایستادگی کردند و در جوانی نیز همدم و مونس مردی بزرگ همچون علی(ع) بودند.

انتهای پیام
captcha