کار آمریکا و اسرائیل در منطقه به سرآمده و چاره‌ای جز گریز ندارند
کد خبر: 3868755
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸

کار آمریکا و اسرائیل در منطقه به سرآمده و چاره‌ای جز گریز ندارند

گروه سیاست و اقتصاد - خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمود سردار چهره بین المللی مقاومت و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند و کار آمریکا و اسرائیل در منطقه به سرآمده و چاره‌ای ندارند جز اینکه مثل کارزارهایشان از منطقه بگریزند.

کار آمریکا واسرائیل در منطقه به سرآمده و چاره‌ای جز گریز ندارندبه گزارش ایکنا از همدان، حجت الاسلام والمسلمین موحدی، امام جمعه تویسرکان، امروز ۱۳ دی‌ماه، در خطبه نماز جمعه این هفته گفت: به فرموده حضرت امیرالمومنین(ع) جهاد و مبارزه با دشمنان دروازه خاصی است که خدای متعال برای دوستان مخصوصش باز می کند و شهادت در راه خدا بالاترین سعادت است.
وی افزود: ثواب هر روز مجاهد فی سبیل الله برابر با عبادت هزار مرد در هزار سال است که هر روزش مثل عمر دنیاست.
حجت الاسلام موحدی بیان کرد: سرداری که حدود نیم قرن برای اسلام مجاهدت کرد و آرزوی دیرینه‌اش شهادت بود که به درجه رفیع شهادت نائل شد اما آمریکای خبیث باحمله آشکار به سردار سلیمانی خباثت و دشمنی خود را بیش از بیش ثابت کرد و این عبرتی است فراموش نشدنی برای یاوه سرایانی که از تنش زدایی با آمریکا دم می‌زدند.
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمود سردار چهره بین المللی مقاومت و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند و کار آمریکا و اسرائیل در منطقه به سرآمده و چاره‌ای ندارند جز اینکه مثل کارزارهایشان از منطقه بگریزند.
وی تصریح کرد: همچنان که شهید بهشتی یک ملت بود وخونش جریان نفاق انقلاب را رسوا کرد سردار سلیمانی هم یک مجموعه لشگر علیه جبهه استکبار بود و خونش ریشه آمریکا و اسرائیل و آل سعود را از منطقه خواهدکند.
امام‌ جمعه تویسرکان عنوان کرد: امریکا انتقام نابودی داعش را از سردار گرفت و این دولت خبیث بیش از پیش جنایتکاری ها و محور شرارت بودنش را ثابت کرد.
حجت الاسلام موحدی گفت: سردار شهید اسلام بیش از هرچیز دوست داشت او را سرباز ولایت خطاب نمایند و لذا عظمت او در اطاعت از ولایت بود و دشمنان بدانند سردار سلیمانی یک فرد نبود بلکه نماد یک تفکر و راه نورانی بودکه پرورش یافته مکتب امام و رهبری بود.
وی در پایان گفت: پیام آشکار خون شهید برای ما این است که نه تنها سفارت امریکا در عراق بلکه پایگاه های این دولت جنایتکار و پلید در منطقه تبدیل به جهنمی برای آنان می شود.
همچنین در پایان نماز جمعه راهپیمایی مردم تویسرکان در محکومیت جنایت آمریکای تروریست، راهپیمایی خشم مردم انقلابی در تجلیل از سردار سرافراز سپاه اسلام و فرماندهی بی نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

کار آمریکا واسرائیل در منطقه به سرآمده و چاره‌ای جز گریز ندارند

انتهای پیام
captcha