جنایت وحشیانه آمریکایی‌ها قابل توجیه نیست
کد خبر: 3868778
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

جنایت وحشیانه آمریکایی‌ها قابل توجیه نیست

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اقدام وحشیانه آمریکایی‌ها‌ را به شدت محکوم کرد و گفت: این جنایت قابل توجیه نیست و از نظر حقوق بین‌الملل این تجاوز نیروهای آمریکایی به عراق قابل پیگیری است.

جنایت وحشیانه آمریکایی‌ها قابل توجیه نیست

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، شامگاه روز گذشته، ۱۳ دی، در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از انتخاب و انتصاب جانشین فرمانده سپاه قدس در اسرع وقت، تصریح کرد: معنی این کار این است که اگر هر علمداری بر زمین بیفتد علمدار دیگری راه او را، که راه مبارزه با طاغوت و استکبار است، با قدرت ادامه خواهد داد.

وی تأکید کرد: آمریکا تصور می‌کند که با به شهادت رساندن امثال سردار سلیمانی به ما ضربه زده است. از یک جهت ممکن است ضربه‌ای مقطعی به ما زده باشد، اما شهدای ما جز وصال معبود و رسیدن به همرزمانشان آرزوی دیگری نداشتند و دیگر بازماندگان نیز آرزویی جز این ندارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: شجره ایمان، شهادت و فداکاری تا ظهور امام زمان(عج) تداوم می‌یابد و آنها کور خوانده‌اند که می‌توانند در این مسیر خلل ایجاد کنند. آمریکایی‌ها در محاسبات خود اشتباهات فراوانی دارند. آنها شب جمعه اقدام به ترور سردار سلیمانی کردند و پاک‌ترین فرزندان انقلاب را کشتند. این آرزوی هر مسلمانی است که در چنین زمانی که برای مسلمانان مقدس است به وصال معبود برسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: خون فرزندان دلیر ایران و عراق همزمان برای عزت اسلام و قرآن بر زمین ریخت. این واقعه منزلت وحدت شیعیان جهان و دلدادگان کربلا را نشان می‌دهد. این حادثه در فرودگاه بغداد در حالی رخ داد که آمریکایی‌ها مدعی هستند می‌خواهند در آنجا امنیت برقرار کنند. آمریکا مدعی تلاش برای ایجاد امنیت در عراق است، اما در همین کشور جنایت می‌کند و به شکلی احمقانه دشمنی خود را با مردم عراق و ایران نشان می‌دهد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اقدام وحشیانه آمریکایی‌ها‌ را به شدت محکوم کرد و با بیان اینکه این جنایت قابل توجیه نیست، گفت: از نظر حقوق بین‌الملل این تجاوز نیروهای آمریکایی به عراق قابل پیگیری است. آنها مدعی هستند که ضد تروریست هستند ولی بزرگترین شخصیت ضد تروریست را به شهادت رساندند و با این کار در ایام عید مسیحیت به ملت آمریکا هم خیانت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان اظهار کرد: ملت ایران در راهپیمایی‌هایی که در سراسر کشور برگزار شد، یکپارچه به خیابان‌ها آمدند و عظمت آفریدند. ایمان و عمل صالح باعث شده است که محبت شهدا تا قیامت در دل‌های مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha