بازار اراک تعطیل شد
کد خبر: 3868808
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
در پی شهادت سردار سلیمانی؛

بازار اراک تعطیل شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، صبح امروز، ۱۴ دی بازار اراک تعطیل است.

بازار اراک تعطیل شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، در پی شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی، صبح امروز، 14 دی ماه بازار اراک تعطیل است و اصناف استان با سیاه‌پوش کردن واحدهای صنفی خود سعی دارند ضمن بیان ارادت به این سردار شهید انجام این اقدام وحشیانه آمریکایی‌ها را محکوم کردند.

جمشید زند، رئیس اتاق اصناف استان مرکزی ضمن تسلیت شهادت این سردار مقاومت در این رابطه گفت: نقش تأثیرگذار شهید سلیمانی در ایجاد و برقراری امنیت نظامی در منطقه برکسی پوشیده نیست، جایگاه این شهید در منطقه و حتی دنیای بین‌الملل برهمگان محرز است.

وی تأکید کرد: در شرایط حاضر با حضور سردار سلیمانی‌ها و درایت مقام معظم رهبری امنیت این کشور حفظ خواهد شد و ما از این بابت نگرانی نداریم. روح تمامی شهدا همچون در ایران زنده است و اگر دشمنان فکر می‌کنند با ترور شخصیت‌های مهمی همچون سردار سلیمانی می‌توانند به ایران لطمه بزنند کور خواندند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با بیان اینکه اصناف استان همراه با مسئولان استانی برنامه‌هایی ویژه بزرگداشت این شهید مقاومت برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: در پی درخواست بازاریان فهمیم و قدرشناس، صبح امروز، 14دی ماه بازار تاریخی اراک تعطیل است و بازاریان به سیاه‌پوش کردن بازار مشغولند.

انتهای پیام
captcha