گرایش مردم به مقاومت پس از شهادت سردار افزایش خواهد یافت
کد خبر: 3868973
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

گرایش مردم به مقاومت پس از شهادت سردار افزایش خواهد یافت

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: یقیناً جبهه مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی تقویت بسیار زیادی خواهد شد و گرایش مردم به مقاومت و گفتمان مقاومت افزایش خواهد یافت.

شهادت سردار سلیمانی باعث تقویت جبهه مقاومت می‌شودحمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص تأثیر شهادت سردار سلیمانی در منطقه و در سطح بین‌الملل اظهار کرد: بی‌تردید شهادت شخصیتی که نقش بسیار مهمی در طی سال‌های گذشته در مهار و جمع کردن گروه نظامی و تکفیری داعش داشته و توانسته جلوی تجزیه عراق، سوریه و تشکیل حکومت جعلی و تروریستی با نام اسلام را در منطقه بگیرد تأثیر عمیقی دارد.

وی افزود: این شهادت، توجه ملت‌های منطقه را نسبت به جایگاه، تأثیرگذاری و نقش سردار سلیمانی افزایش چشمگیری می‌دهد و همه را متوجه نقش ایشان در حفظ امنیت و آرامش و ثبات در منطقه در مقابله با توطئه و دسیسه‌های آمریکا پررنگ‌تر می‌کند.

شهادت سردار و بیداری مردم منطقه

ترقی اظهار کرد: اگر تا امروز ملت‌های منطقه خواب بودند و متوجه نقش سردار سلیمانی در منطقه نبودند، امروز نه تنها مردم منطقه و بلکه مردم دنیا هم سردار سلیمانی شهید را به‌عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری و ایجادکننده صلح و امنیت برای آسیای غربی می‌شناسند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: این مهم اثبات می‌کند که این شخصیت در حفظ صلح و آرامش در منطقه بر خلاف سیاست‌های آمریکا و اسرائیل چه نقش مهم و ارزشمندی داشته است.

ترقی بیان کرد: طبیعتاً بعد از شهادت سردار سلیمانی، به تحولات منطقه سرعت بخشیده خواهد شد و این امر به جمع کردن اسرائیل و بیرون راندن آمریکا و نظامیانش از منطقه و پاکسازی منطقه غرب آسیا از وجود همه افراطی‌ها و تروریست‌ها منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: یقیناً جبهه مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی تقویت بسیار زیادی خواهد شد و مردم گرایششان به مقاومت و گفتمان مقاومت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha