شهادت قاسم سلیمانی از حضورش برای دشمن خطرناک‌تر است
کد خبر: 3868988
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
امام جمعه بندرعباس:

شهادت قاسم سلیمانی از حضورش برای دشمن خطرناک‌تر است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه شهادت قاسم سلیمانی از حضورش برای دشمن خطرناک‌تر است، گفت: این شهادت آرمان‌ها و باورهای جبهه مقاومت و امت اسلامی را برای نابودی اسرائیل و آمریکا مستحکم‌تر کرد.

شهید سلیمانی؛ در طلیعه ظهور امام زمان (ع) پرچم را به دست جوانان سپرد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، همزمان با آغاز تشییع باشکوه شهدای حمله تروریستی آمریکا از کاظمین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان، صبح امروز، ۱۴ دی‌ماه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، با اشاره به سخن امام علی(ع) که فرمودند جهان دری از در‌های بهشت است، این در گشوده نمی‌شود مگر به روی اولیای خدا، گفت: هر کسی توفیق مجاهدت را پیدا نمی‌کند، باب جهاد بر روی خواص گشوده می‌شود.

وی تصریح کرد: خواص اولیای خداوند متعال کسانی هستند که توفیق جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن را دارند، خداوند درب دیگری را به روی شهدا باز می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه باب مجاهدت به روی شهید سردار سلیمانی همیشه باز بوده تا زمانی که عمر مبارکشان به پایان رسید، ادامه داد: شهید سلیمانی یک مجاهد به‌تمام‌ معنا بود، قریب به ۴۰ سال پرچم و علم شهادت را به دوش می‌کشید و در میادین نبرد چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران فتنه‌های آخرالزمانی که توسط دشمنان اسلام طراحی شده بود و در همه صحنه‌های جهاد یکه‌تاز میدان مبارزه بود.

وی گفت: شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به جریان مقاومت دمید، استکبار قصد ایجاد آشفتگی در فضای کشور را داشت و خون سردار قاسم سلیمانی سبب وحدت و انسجام بیشتر امت اسلامی و جوانان خواهد شد، دشمن بداند اثر خون شهید اتحاد و یکپارچگی است و شهادت سردار سلیمانی سبب بیداری جامعه و تزریق فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به امت اسلامی است.

عبادی‌زاده با بیان اینکه آمریکا همواره مرتکب خطا می‌شود و به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین اشتباه او بود که بی‌پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: شهادت قاسم سلیمانی از حضورش برای دشمن خطرناک‌تر است و این شهادت آرمان‌ها و باور‌های جبهه مقاومت و امت اسلامی را برای نابودی اسرائیل و آمریکا مستحکم‌تر کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تأکید بر اینکه ملت ایران گوش به امر رهبر هستند، افزود: حاکمیت جهانی اسلام و قرآن با خون شهید شتاب بیشتری خواهد یافت و جوانان کشور در این برهه مسئولیت سنگینی برای تداوم آرمان‌های سردار سلیمانی بر دوششان است و هر زمان رهبر فرمان بدهد با تمام قوا طومار استکبار جهانی را درهم خواهند پیچید.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: جوانان آماده‌ باشید، کمربند‌های همت را ببندید، پوتین‌ها را آماده کنید تا زمان فرمان مولا، سرور و ولی امرمان فرا رسد.

عبادی‌زاده افزود: خداوند متعال به فضل و رحمت خود ناگواری این مصیبت بزرگ برای امت ما را با شیرینی عزت برای حرمت حزب‌الله شیرین‌تر خواهد کرد و تلخی این مصیبت قطعاً به کام دشمنان تلخ‌تر خواهد شد.

وی با بیان این نکته که مستی و غرور امروز دشمن به دوران بعد از عاشورا می‌ماند که دشمن پس از شهادت، اما حسین‌(ع) فضای رقص و پای‌کوبی را در جامعه ایجاد کرد، اما دیدند خون امام حسین‌(ع) همه را با خود برد و تبدیل به سیل شد، ادامه داد: سیلی که از خون شهید سلیمانی جاری خواهد شد دشمن را با خود تا قهقرا خواهد برد، عزت و پیروزی نزدیک است و این بشارت رهبر کبیر انقلاب است که برای ما بشارت الهی است، این‌ها اخبار غیبی الهی است که وعده نصرت و پیروزی را داده‌اند. 

عبادی‌زاده با تأکید بر اینکه باید امید به آینده را در خود زنده و آماده مأموریت‌های بزرگ شویم، گفت: در طلیعه ظهور امام زمان‌(ع) شهید سلیمانی پرچم را به دست جوانان سپرد؛ این شما و این میدان، میدان مبارزه فراوان است و لزوماً حضور در جنگ نیست، هر زمان لازم شد به جبهه هم می‌رویم، اما امروز میدان مبارزه ما به پهنای جریان مقاومت و همه دنیا است.

انتهای پیام
captcha