اندیشه سردار سلیمانی در جوامع مختلف ریشه دوانیده است
کد خبر: 3869013
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

اندیشه سردار سلیمانی در جوامع مختلف ریشه دوانیده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس دانشگاه تبریز با بیان این‌که شهادت سردار سلیمانی یک اتفاق تصادفی نبوده بلکه حاصل سال‌ها نقشه و حیله دشمن بود، گفت: تفکر و اندیشه سردار سلیمانی در جوامع مختلف ریشه دوانیده است.

اندیشه سردار سلیمانی در جوامع مختلف ریشه دوانیده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز امروز، 14 دی ماه در تجمع دانشگاهیان تبریز در محکومیت ترور سردار قاسم سلیمانی، با بیان اینکه شهادت سردار یک اتفاق تصادفی نبوده بلکه حاصل سال‌ها نقشه و حیله دشمن بود، گفت: تفکر و اندیشه سردار سلیمانی در جوامع مختلف ریشه دوانیده و در این راستا نیز جامعه دانشگاهیان تبریز ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی مستقیم آمریکا، خواستار ادامه راه شهید سردار سلیمانی است.

وی اظهار کرد: به گفته‌ شهید مطهری، شهادت، تزریق خون در بستر جامعه بوده و جامعه را در مسیر درست قرار می‌دهد.

مجیدی با بیان این‌که انتخاب مسیر شهادت به دست خود انسان است، گفت: سردار سلیمانی سال‌ها در جبهه مقاومت مبارزه کرده و اندیشه‌ای نو را مطرح کرد که در نهایت به شهادت انجامید؛ خبر شهادت سردار چنان حرکتی در دل‌های مردم آغاز کرده که نشانگر جایگاه شهید و شهادت است.

رئیس دانشگاه تبریز، با بیان این‌که اندیشه‌ سردار سلیمانی در تاریخ به جا می‌ماند، متذکر شد: پس از مطرح شدن اسلام به عنوان یک دین حکومتی، دشمنان در اتاق‌های فکری خود، اندیشه اسلامی وارونه با اسلام واقعی را مطرح کرده و بنابر پیش بینی امام علی (ع) پوستین وارونه اسلامی ایجاد شده و اسلام طالبانی در مقابل اسلام ناب محمدی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شکست اسلام طالبانی، اسلام داعشی به وجود آمد که اندیشه‌ای غلیظ تر به رسم تفکر طالبانی بود که در یک روز بیش از 400 نفر را به نام اسلام اعدام می‌کردند.

مجیدی با بیان این‌که خواست و هدف آمریکایی‌ها در ایجاد اسلام وارونه با شکست مواجه شده است، اظهار کرد: نیروهایی هم‌چون سپاه قدس ایران و حشدالشعبی در عراق باعث عدم موفقیت اهداف استکبار شد.

انتهای پیام
captcha