جامعه دانشگاهی راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهد
کد خبر: 3869061
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

جامعه دانشگاهی راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهد

گروه اجتماعی ـ سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شیراز، فقدان و ضایعه سنگین شهادت شهید سلیمانی را برای اسلام و مردم کشورمان بسیار سنگین دانست و گفت: جامعه دانشگاهی برای ادامه دادن راه شهید و شهادت اعلام آمادگی کرده و ثابت می‌کند راهی را جز راه حق نمی‌خواهد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرزاد لطفی، سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 14 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس كه در این دانشگاه برگزار شد، این ضایعه را به کارکنان و جامعه دانشگاهی، به ویژه مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت گفت.
وی، مظلومانه زیستن، همیشه در صحنه عمل و جبهه‌های حق علیه باطل بودن، تلاش برای تأمین امنیت جامعه اسلامی و رفاه و آسایش ملت ایران را از ویژگی‌های این سرباز شهید اسلام برشمرد و گفت: او عُمر شریف و پُر برکت خود را برای اسلام و در راه مملکت و مردم صرف کرد.
لطفی، فقدان و ضایعه سنگین شهادت شهید سلیمانی را برای اسلام و مردم کشورمان بسیار سنگین دانست و تأکید کرد: به تبعیت از مقام معظم رهبری و مجاهدان هم‌رزم این سردار شهید، جامعه دانشگاهی نیز برای ادامه دادن راه شهید و شهادت اعلام آمادگی کرده و ثابت می‌کند راهی را جز راه حق نمی‌خواهد.
وی تأكید کرد: ما نیز همگام با مردم کشور به آمریکا و استکبار جهانی ثابت می‌کنیم که این موضوع ذره‌ای خلل در ادامه دادن مسیر این شهید بزرگوار و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم و جامعه اسلامی ایجاد نکرده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: محشور شدن روح سردار رشید اسلام و ایران، شهید سپهبد «قاسم سلیمانی»، مجاهدان و همرزمان شهیدش را با ارواح ائمه اطهار(ع) به ویژه امام حسین (ع) از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام
captcha