بزرگداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای فارس
کد خبر: 3869081
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

بزرگداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای فارس

گروه اجتماعی ـ روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس اعلام کرد که مراسمی در بزرگداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی در 13 دانشکده این دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، علی شاهسون، مدیر روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس امروز، 14 د‌یماه به خبرنگاران گفت: همزمان با دیگر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور، مراسم بزرگداشت و عزاداری به مناسبت شهادت مظلومانه سرداران رشید لشگر اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای جبهه مقاومت در 13 دانشکده دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم یکشنبه، 15 دی‌ماه ۹۸ همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر و با حضور مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای در سراسر استان فارس برگزار می‌شود و در آن طوماری در محکومیت جنایت دژخیمان آمریکایی، امضا خواهد شد.
شاهسون اضافه کرد: محل برگزاری این مراسم در شیراز، دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر و با حضور رئیس، معاونان، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و همراه با مداحی و خاطره گویی دکتر حسینچاری رییس دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز و یکی از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha