مسئولان پاسخی درخور به متجاوزان بدهند/ خروج از تمام معاهداتی که یک‌طرف آن آمریکای تروریست است
کد خبر: 3869102
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی؛

مسئولان پاسخی درخور به متجاوزان بدهند/ خروج از تمام معاهداتی که یک‌طرف آن آمریکای تروریست است

گروه جامعه ــ بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر مجاهدین، در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولان مربوطه باید در اسرع وقت در تمامی عرصه‌ها پاسخی درخور به متجاوزان بدهند که خروج از تمام معاهداتی که یک‌طرف آن آمریکای تروریست است و پیگیری این فاجعه در محافل بین‌المللی، اولین قدم آن است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ بعد ازظهر امروز شنبه، ۱۴ دی‌ماه، دانشجویان دانشگاه تهران در مقابل مسجد این دانشگاه جمع شدند تا ضمن اعلام آمادگی خود برای مبارزه با آمریکا، آمادگی خود را برای گرفتن انتقام سخت از آمریکا به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوا اعلام کنند.

دانشجویان که با حضور گسترده و پرشور خود حال و هوای خاصی را به فضای دانشگاه تهران داده بودند، با در دست داشتن پلاکارد‌ها و تصاویری از سپهبد سلیمانی بر ادامه راه این شهید والامقام تأکید کرده و با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه و اقدامات جنایتکارانه دشمنان انقلاب و اسلام نشان دادند.

در ادامه این راهپیمایی، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران قرائت شد که متن بیانیه به شرح زیر است:

«شهادت سرداران پرافتخار اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، به دست دولت تروریست امریکا، اگرچه برای آزادگان جهان دردناک و اندوه‌بار است، نشان‌دهنده صدق وعده الهی است که در انتظار مؤمنان، یا فتح است یا شهادت؛ و در مقابل، آنچه پیش روی دشمنان است، یا هلاکت به دست مؤمنان است و یا عذاب الهی. خشم همگانی امّت اکنون چنان شمشیر آخته‌ای است که با فرمانی از جانب ولی امر مسلمین، بر فرق ستمگران خونخوار فرود خواهد آمد.
 
این حادثه، بار دیگر چهره جنایتکار امریکا را به جهانیان نشان داد تا حق بودن راه ملت‌های ستم‌دیده و مقاوم در مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر و بیش از پیش، ثابت شود. ترور فرماندهان مقاومت به دست امریکا، قطعاً مستضعفین جهان، علی‌الخصوص ملت ایران را در راه مبارزه با شیطان اکبر ثابت قدم و مستحکم‌تر خواهد کرد. خون جوشنده شهدا، نهضت را بیمه و هزاران قاسم سلیمانی خواهد پروراند. این اتفاق نقطه عطفی است تا بار دیگر مستضعفان جهان دوستان و دشمنان خود را بشناسند و در راه مبارزه با کفر و استکبار تجدید قوا کنند.

اما در مقابل، بار دیگر روسیاهی به زغال ماند و آنان که سال‌هاست در تلاش‌اند تا چهره آمریکا و هم‌پیمانانش را بزک کنند، برای بار چندم، در پیشگاه ملت ایران و دیگر ملت‌های ستمدیده، سرافکنده شدند. تقلیل این جنایت به دستور رئیس‌جمهور آمریکا، یعنی جدا دانستن جنایتکار آمریکا از رئیس‌جمهور فعلی آن نیز در راستای بزک کردن چهره پلیدِ آمریکاست و در پیشگاه ملت ایران و دیگر ملت‌های مستضعف چیزی جز شرم به بار نخواهد آورد.

بسیجیان دانشجوی دانشگاه تهران شهادت ایشان را به حضرت ولیعصر(عج)، رهبر انقلاب اسلامی، خانواده ایشان و عموم ملت تبریک و تسلیت عرض می‌کنند و بار دیگر عهد می‌بندند که تا آخرین قطره خون و تا نابودی کامل جبهه کفر و استکبار، دست از مبارزه نکشند.
 
بدیهی است، مسئولین مربوطه باید در اسرع وقت، در تمامی عرصه‌ها پاسخی درخور به متجاوزان بدهند که خروج از تمام معاهداتی که یک طرف آن امریکای تروریست است و پیگیری حقوقی این فاجعه در محافل بین‌المللی اولین قدم آن است.»
انتهای پیام
captcha