خون شهید سلیمانی زمینه اخراج دشمنان را از منطقه فراهم می‌کند
کد خبر: 3869150
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

خون شهید سلیمانی زمینه اخراج دشمنان را از منطقه فراهم می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی، گفت: خون پاک شهید سلیمانی، نه تنها فتنه‌هایی که منافقین داخلی و مستکبران خارجی می‌خواستند در کشور ایجاد کنند را کور می‌کند، بلکه زمینه را برای اخراج دشمنان از منطقه غرب آسیا و خاورمیانه نیز فراهم می‌‌کند.

خون شهید سلیمانی زمینه اخراج دشمنان از منطقه را فراهم می‌کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی خدیوی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان روز شنبه، 14 دی‌ماه در تجمع دانشجویان دانشگاه تبریز در محکومیت ترور سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: قاسم ما، هرچند در مکتب اباعبدالله(ع) بزرگ شده، اما قاسم ۱۴ ساله کربلا نبود؛ قاسم ما، پیر شده‌ مکتب امام حسین(ع) بود و سال‌ها بود که از شهادت به‌عنوان «احلی من العسل» یاد می‌کرد.

وی افزود: خون پاک شهید سلیمانی، نه تنها مسائل داخلی و فتنه‌هایی که منافقین داخلی و مستکبران خارجی می‌خواستند در کشور ایجاد کنند را کور می‌کند، بلکه زمینه برای کور کردن و اخراج دشمنان از منطقه غرب آسیا و خاورمیانه را نیز فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام خدیوی، تشریح کرد: آمریکا از دیروز القا می‌کند که «ایران در حدی که انجام داده‌ایم، عکس‌العمل نشان دهد». اینان نمی‌فهمند که ما در حد و شأن آمریکا جواب نمی‌دهیم، چون آمریکا شأنی ندارد؛ ما در حد سردار عزیز خودمان جواب خواهیم داد. ما هرگز به انتقام کوچک راضی نمی‌شویم و پیراهن سیاه خود را از تنمان درنمی‌آوریم تا انتقام خون شهید والامقام سلیمانی و همراهانش و شهدای حشدالشعبی با انتقام سختی که رهبری فرمودند، گرفته شود.

‌رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی، افزود: از حرکت بسیار دقیق و روشن مراجع تقلید عراق در تحریم حضور آمریکایی‌ها در این کشور، تشکر و حمایت می‌کنیم؛ چراکه اقدام بسیار مبارکی است و باید در کل جهان اسلام توسعه داده شود. آمریکا و اسرائیل، هیچکدام در منطقه ما جایی ندارند و این فتوای مراجع تقلید باید به ثمر بنشیند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر این‌که دانشگاه و دانشگاهیان وظیفه بسیار سنگینی در این رابطه و همچنین در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارند، بیان کرد: باید از این ماجراها، درس بصیرت گرفته و درب مجامعی که حرف از سازش می‌زنند را گِل بگیریم. باید محکم و استوار برای بیانیه گام دوم انقلاب و ساختن تمدن اسلامی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام خدیوی، گفت: ما عزت خود را به خون شهید سلیمانی و مدافعان حرم مدیونیم و امروز به وحدت و همدلی نیاز داریم و همه بغض خود را نگه‌ می‌داریم برای روزی که در این خصوص تقابل جدی شود. قطعاً امثال شهید سلیمانی چه به‌صورت بالفعل و چه بالقوه در جهان اسلام حضور دارند و آماده جانفشانی هستند.

انتهای پیام
captcha