میدان ورودی یزد به نام سردار سلیمانی نامگذاری شد
کد خبر: 3869184
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

میدان ورودی یزد به نام سردار سلیمانی نامگذاری شد

گروه اجتماعی ــ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد نام‌گذاری میدان ورودی شهر یزد به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به تصویب رسید.

میدان ورودی یزد به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شدبه گزارش ایکنا از یزد، در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد که شب گذشته، 14 دی ماه با حضور 9 نفر از اعضا برگزار شد، در نخستین طرح و پیشنهادی که از سوی اعضا مطرح شد، نام‌گذاری میدان جدید الاحداث محمدآباد یزد به نام این سردار سرافراز بود که به تصویب رسید.

در این نشست شورای اسلامی شهر یزد به اتفاق آرا، به پاس زحمات و خدمات ارزشمند و به یادماندنی شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای پاسداری از دین مبین اسلام و نظام مقدس و میهن عزیز اسلامی برای گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید گرانقدر، میدان جدید الاحداث واقع در ورودی شهر یزد، مسیر یزد کرمان روبروی محمدآباد به نام آن شهید والامقام نامگذاری شد.

یادآور می‌شود، بامداد روز جمعه، 13 دی ماه سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس همراه ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان، در یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha