نواختن زنگ مقاومت به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در ملایر
کد خبر: 3869262
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

نواختن زنگ مقاومت به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در ملایر

گروه اجتماعی ـ به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با حضور مسئولان شهرستان و دانش‌آموزان زنگ مقاومت در دبستان پسرانه شاهد شهید جابر شیرزادی نواخته شد.

زنگ مقاومت به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در ملایر نواخته شدبه گزارش ایکنا از همدان، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با حضور فرماندار ویژه شهرستان ملایر، معاون سیاسی فرمانداری، فرمانده انتظامی شهرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، و دانش آموزان زنگ مقاومت در دبستان پسرانه شاهد شهید جابر شیرزادی نواخته شد.
قدرت‌اله ولدی فرماندر ملایر ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: رویش حاج قاسم‌ها از گذشته وجود داشته و از روز قبل نیز بیشتر شده است.
وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، انتقام سختی از جنایتکاران خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه رابطه عجیبی بین شهید سلیمانی و شهید کاظمی وجود داشت، تصریح کرد: این دو شهید عزیز بسیار به هم علاقه مند و وابسته بودند.
ولدی بیان کرد: در صحبت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی هست که آرزو دارند برای یک لحظه با شهید کاظمی صحبت کند و خداوند ایشان را به آرزویش رساند.
وی تاکید کرد: توصیه شهید سلیمانی به همه ما این است که پشت مقام معظم رهبری باشیم و هر چه ایشان فرمودند اطاعت کنیم.
هادی سلگی مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز ضمن برشمردن رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جوانان ایران هر کدام یک سردار سلیمانی هستند و راه ایشان را ادامه می‌دهند.
وی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی به تمام معنا برای همه ما هستند و راهشان ادامه دارد.
یادآور می‌شود؛ دانش آموزان در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

انتهای پیام
captcha