شهادت سردار سلیمانی طومار دشمن را درهم پیچید
کد خبر: 3869290
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

شهادت سردار سلیمانی طومار دشمن را درهم پیچید

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حاج قاسم با ۴۱ سال مجاهدت و فداکاری لرزه بر اندام استکبار و حامیان او انداخته بود و امروز با شهادت خود طومار دشمن را درهم پیچیده است.

شهادت سردار سلیمانی طومار دشمن را درهم پیچید

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز، 15 دی در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در مرکز آموزش پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر(ع) برگزار شد، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان جهانی بود و امروز تمام دنیا در غم او ناراحت و غمگین است. این جایگاه نشان از تأثیر اقدامات و عملکرد او بر تمام عالم به‌ویژه جامعه اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: دشمن در ظاهر از ابتدا برای انجام این جنایت بزرگ خوشحال بود، اما طولی نکشید که با خروش ملت‌های مسلمان در سایر نقاط که علیه این اقدام خائنانه به پاخاستند، از اقدام خود پشیمان و به شدت نگران شده است.

سردار کریمی اظهار کرد: حاج قاسم با ۴۱ سال مجاهدت و فداکاری لرزه بر اندام استکبار و حامیان او انداخته بود و امروز با شهادت خود طومار دشمن را درهم پیچیده است. اگر واقعیت‌ها منتشر شود مشخص خواهد شد چگونه خون این شهید بزرگوار دامن‌گیر ترامپ و حامیان او در جهان خواهد شد.

حساس‌ترین شرایط انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه امروز در یکی از حساس‌ترین شرایط انقلاب اسلامی به سر می‌بریم و امروز حرکت انقلاب به مثابه رسیدن به قله‌ای است که باید از پس سختی‌ها و پیچیدگی‌ها محقق شود، افزود: اگر روزی با دشمن در یک نقطه بود و با واسطه‌های دشمن درگیر بودیم، اما امروز دشمن با تمام امکانات و تجهیزات به میدان آمده و تهدیدات را در قالب جنگ نرم، سخت، نیمه‌سخت و تحریم‌های ظالمانه علیه امت اسلامی به کار گرفته است.

کریمی اضافه کرد: علی‌رغم اینکه دشمن تمام قد به میدان آمده است، اما امروز در اوج درماندگی در برابر انقلاب اسلامی قرار دارد. در این چهل سال شاهدیم که روز به روز استخوان‌های استکبار در حال خرد شدن است. امروز اعترافات صریح دشمن می‌گوید در برابر انقلاب اسلامی درمانده و عاجز است و دلیل این اعترافات عواملی همچون اقتدار انقلاب است که وجود رهبری الهی، داشتن آرمان‌ها و ملتی بزرگ آن را رقم زده است. این مؤلفه‌های اقتدار روز به روز نظام استکباری را به افول و نابودی نزدیک‌تر می‌کند که البته این وعده خداوند است که جبهه باطل در برابر جبهه حق فانی و نابود شدنی است.

به‌گفته وی از آغاز انقلاب اسلامی پنج هدف پیروزی انقلاب، تشکیل حکومت، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی مدنظر بوده و امروز ما به سمت اهداف متعالی انقلاب حرکت می‌کنیم؛ چراکه اگر روزی تمدن اسلامی تشکیل شود قطعا دیگر دشمنی وجود نخواهد داشت، روزی حضرت امام(ره) فرمودند صدای شکستن استخوان‌های کمونیسم را می‌شنوم و این وعده محقق شد. امروز هم وقتی مقام معظم رهبری وعده نابودی دشمن را دادند قطعا تحقق پیدا خواهد کرد و امروز همه و حتی دشمن هم به این نتیجه رسیده که وعده‌های رهبر ایران به وقوع خواهد پیوست.

آمریکا؛ بزرگترین نقض‌کننده حقوق بشر

سردار کریمی اظهار کرد: اقدام جنایتکارانه آمریکا نشان از اقتدار او نیست، بلکه نشان از ترس و واهمه نظام استکباری از انقلاب اسلامی است؛ چراکه آنها به قوانین بین‌المللی هم که خودشان وضع کردند اعتقادی ندارند و امروز آمریکا بزرگترین نقض‌کننده حقوق بشر و جنایتکارترین رژیم در دنیاست.

فرمانده سپاه روح الله استان با بیان اینکه در طول عمر چهل ساله انقلاب اسلامی هرجا به خداوند اعتماد کردیم وعده‌های الهی هم محقق شد که نمونه‌های آن در رشد و تعالی جبهه مقاومت به وضوح مشخص است، افزود: اگر اعتماد به خداوند داشته باشیم و قدرت خداوند را بزرگترین قدرت بدانیم دیگر هیچ قدرت مادی در برابر ما جایگاهی ندارد و مصداق این مهم امروز در پیروزی‌های انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق و نیروهای مردمی سوریه دیده می‌شود که برگرفته از اراده الهی هستند.

کریمی گفت: سال‌ها آمریکایی‌ها در منطقه با ایجاد گروه‌های تروریستی تلاش کردند در برابر جبهه مقاومت دوام بیاورند، ولی نتوانستند و این نتیجه اعتماد نیروهای مقاومت به خداوند متعال است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در عمر 40 ساله خود توسط امپراطوری‌های رسانه‌ای بایکوت خبری بود، اما طی دو روز اخیر خبرگزاری‌های دنیا به بزرگی شهید سلیمانی اعتراف کرده و به انواع مختلف این بزرگ‌مرد اسلام را معرفی می‌کنند. روزی زنده بودن و مجاهدت‌های سردار سلیمانی کارساز بود، اما امروز شهادت او اثرگذاری بیشتری داشته است؛ چراکه شهادت حاج قاسم نشان داد تمام عملیات‌های روانی دشمن علیه حاج قاسم دروغ بود و این مهم در انعکاس اخبار شهادت حاج قاسم در خبرگزاری‌های غربی بوضوح مشخص است.

این مقام مسئول گفت: حاج قاسم در ظاهر شهید شده، اما نتیجه این شهادت می‌گوید دشمن امروز به شدت درمانده و حیران است و به فضل الهی خون پاک حاج قاسم سبب نابودی کامل دشمنان خواهد شد. ملت‌های مسلمان در این دو روزه در اقصی نقاط دنیا برای شهادت این سردار اسلام عزاداری می‌کنند و این عکس‌العمل‌ها به شهادت او نشان می‌دهد شهادت حاج قاسم نوید یک پیروزی بزرگ است؛ چراکه خون شهید می جوشد و اقتدار ایجاد می‌کند.

  سردار سلیمانی به انقلاب اسلامی عمق استراتژیک داد

وی حاج قاسم را یک الگو و نتیجه یک انقلاب دانست و با بیان اینکه شهادتش امروز به ما نشان می‌دهد چگونه فکر و حرکت کنیم، افزود: حاج قاسم مدیریت تراز انقلاب را به همه نشان داد؛ چراکه همواره به دنبال ادای تکلیف و دین به انقلاب بود و در این مسیر عاقبت به خیر شد.

کریمی ادامه داد: حاج قاسم عملاً به انقلاب اسلامی عمق استراتژیک داد و تهدید را هزاران کیلومتر از ایران دور کرد و امروز همه عالم از اقدامات و خدمات حاج قاسم بهره‌مند هستند. امروز اگر جوانان و نوجوانان شهدای گذشته انقلاب اسلامی را درک نکردند، حاج قاسم سلیمانی به طور عملیاتی همه شهدا و همرزمان خود را به نسل جدید معرفی کرد.

وی لزوم ادامه دادن راه شهید سلیمانی توسط نسل جوان امروز را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز جوانان باید همت و اراده بلند را از حاج قاسم بیاموزند؛ چراکه او خواست و توانست در مکتب اسلام رشد پیدا کند و دیدیم به فرمانده‌ای تبدیل شد که پشت همه فرماندهان استکباری را زمین زد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان در پایان گفت: مهمترین شاخصه حاج قاسم سلیمانی ولایتمداری او بود و همه رزمندگان را توصیه می‌کرد که سر سوزنی از موضع ولایت فاصله نگیرند و همیشه خواست و نظر مقام معظم رهبری را اعمال می‌کرد.

انتهای پیام
captcha