راه‌اندازی کانون فرهنگی و هنری «شهید سپهبد سلیمانی» در بجنورد
کد خبر: 3869364
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

راه‌اندازی کانون فرهنگی و هنری «شهید سپهبد سلیمانی» در بجنورد

گروه معارف ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی از تأسیس و راه اندازی کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد سلیمانی» به یاد سردار رشید اسلام در شهرستان بجنورد خبر داد.

کانون فرهنگی و هنری هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: کانون فرهنگی و هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر بجنورد به یاد سردار رشید اسلام راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: فعالان کانون‌های این استان با برگزاری مراسم سوگواری، یاد و خاطره آن بزرگمرد بی‌نظیر صحنه‌های نبرد حق علیه باطل را گرامی داشتند و در غم فقدانش سیاهپوش شدند و گریستند.

شیرازیان گفت: سیاه‌پوش کردن مساجد و برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری و برپایی حجله‌های عزا، برگزاری مراسم محفل انس با قرآن و جلسات سخنرانی و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های انجام شده در سوگ سردار آسمانی است که به همت کانون های فرهنگی و هنری برگزار شده است.

وی آماده‌‍سازی سرود شهادت توسط نوجوانان گروه سرود پیروان ولایت کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان (عج) شهر بجنورد و اجرا در مراسم سوگواری و عزاداری محوری شهر بجنورد، اجرای طرح تلاوت نور در مساجد و نثار آن به روح آسمانی شهید سردار سلیمانی، برگزاری مراسم محوری در شهرستان‌ها، برگزاری مراسم عزاداری و دسته‌روی در مساجد و صحن مطهر امامزاده‌ها و برپایی نشست‌های بصیرتی را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد خراسان شمالی ویژه شهادت سردار آسمانی نام برد.

انتهای پیام
captcha