تكریم دلاورمردی‌های سپهبد شهید سلیمانی در دانشگاه پیام‌نور فارس/ دین خدا بدون یاور نمی‌ماند
کد خبر: 3869455
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

تكریم دلاورمردی‌های سپهبد شهید سلیمانی در دانشگاه پیام‌نور فارس/ دین خدا بدون یاور نمی‌ماند

گروه اجتماعی ـ مراسم گرامیداشت یاد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در دانشگاه پیام‌نور استان فارس با حضور كاركنان و مدیران این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم گرامیداشت یاد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، مالك اشتر انقلاب اسلامی امروز، 15 دی‌ماه در دانشگاه پیام‌نور استان فارس به میزبانی مركز شیراز با حضور كاركنان و مدیران ارشد این دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که با مداحی و روضه‌خوانی همراه بود، حجت‌الاسلام حافظ ثابت، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام‌نور فارس درباره سجایای اخلاقی و دلاورمردی‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی سخت گفت.
وی ثمره خون‌های به ناحق ریخته شده توسط مزدوران آمریکایی را فراهم شدن زمینه ظهور امام زمان(عج) ذکر کرد و گفت: دشمن از روزهای اول انقلاب با توطئه‌های مختلف تلاش كرد تا مانع حرکت انقلاب شود و پس از آن نیز تاکنون دست از خباثت خود برنداشته است که علاوه بر حمایت از رژیم غاصب بعثی در جنگ تحمیلی برعلیه کشورمان، تشکیل و حمایت از گروه‌هایی مثل طالبان و داعش از جمله این شرارت‌هاست.
ثابت با بیان اینکه انسجام و وحدت، عامل پیروزی سپاه اسلام است، گفت: سردار شهید سلیمانی، انسجام بزرگی بین مسلمانان کشورهای مختلف حول محوریت ائمه اطهار برعلیه دشمنان اسلام به وجود آورد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دردانشگاه پیام‌نور فارس با تصریح اینکه دشمن بداند همانند سردار سلیمانی‌ها در کشور ما کم نیستند، گفت: هیچگاه دین خدا بدون یار و یاور نمی‌ماند.

انتهای پیام
captcha