هزاران سردار سلیمانی آماده جانفشانی هستند
کد خبر: 3869637
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

هزاران سردار سلیمانی آماده جانفشانی هستند

گروه اجتماعی - مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: هزاران سردار سلیمانی در میهن اسلامی آماده جانفشانی است که منتظر یک اشاره از امام و مقتدای خود هستند.

ماکان پدرام، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، ضمن اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: جنایت تروریستی و ضد بشری آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی محکوم است.

وی با بیان اینکاه هزاران سردار سلیمانی آماده جانفشانی هستند، افزود: قطعا شجره طیبه حاج قاسم سلیمانی آنقدر ثمر داد که میلیون ها جوان مومن و انقلابی در جهان اسلام منتقم او خواهند بود. صهیونیسم و استکبار جهانی بداند که حاج قاسم سلیمانی میلیون ها قاسم دیگر را پرورانده که آنها در جهان اسلام پرچم فروپاشی آمریکا و تروریسم را به دوش خواهند کشید.

پدرام خاطرنشان کرد: دشمنان، معاندین و قدرت های سلطه گری مثل آمریکا بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت و انسجام داخلی، محور مقاومت، ترس و وحشت دائمی آمریکا و حامیانش در منطقه خواهد شد. غافل از آنکه هزاران سردار سلیمانی در میهن اسلامی آماده جانفشانی بوده و منتظر یک اشاره از امام و مقتدای خود هستند و محور مقاومت تا آزادسازی مسجدالاقصی و نابودی اسرائیل جنایتکار و غاصب از پای نخواهند نشست.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد: یقینا پیام سردار عزیزمان تداوم مقاومت تا پاک شدن منطقه از لوث وجود اشرار و استکبار است، مقاومت همه جانبه در تمامی عرصه ها به ویژه در عرصه های اقتصادی که می تواند به حول قوه الهی تمامی تهدیدات اقتصادی دشمن را به فرصت تبدیل کند.

انتهای پیام
captcha