اجتماع حماسی یزدی‌ها در بزرگداشت سردار دل‌ها
کد خبر: 3869791
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

اجتماع حماسی یزدی‌ها در بزرگداشت سردار دل‌ها

گروه اجتماعی ــ اجتماع بزرگ و حماسی هیئات مذهبی و مردم دارالعباده و دارالعلم یزد در بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در جوار شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق برگزار شد.

اجتماع حماسی یزدی‌ها در بزرگداشت سردار دل‌هابه گزارش ایکنا از یزد، اجتماع بزرگ و حماسی هیئات مذهبی و مردم دارالعباده و دارالعلم یزد در بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز، 16 دی ماه در جوار شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق برگزار شد.

سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم اظهار کرد: آمریکایی‌ها در دکترین پس از دفاع مقدس در برنامه‌ای قصد تجزیه ایران به پنج کشور، عراق و سوریه به سه، ترکیه به دو وعربستان هم به سه کشور داشتند و دلیل حمله آمریکا به عراق در جنگ اول خلیج فارس نیز تحقق همین دکترین بود.

وی با اشاره به اینکه در اواخر سال 1388 دکترین خود را در منطقه عملیاتی و داعش در سوریه مستقر کردند گفت: رهبر معظم انقلاب در همان تاریخ با یک سخنرانی کوبنده هشدار دادند که فریادهای برخاسته از سوریه صدای صهیونیست‌هایی است که خود را بین مردم سوریه جا زده اند.

پورشمسی با اشاره به اینکه پیروزی جنگ هشت ساله دفاع مقدس نتیجه رشادت فرماندهان و مردان شهیدی است که انسان‌های مخلص جامعه اسلامی هستند و پس از این پیروزی مرحله به مرحله سوریه و عراق آزاد شد و زمانی که حلب آزاد شد از 92 کشور دنیا جنازه از داعش برجای ماند.

وی ادامه داد: امروز سوال این است چه چیز قاسم سلیمانی را سردار دل‌ها کرد؟حاج قاسم سلیمانی ساده زیست، بی آلایش، خدمت گذار مردم بود و این شهید والامقام تابع قرآن و ولایت بود که توانست داعش را بر جای خود بنشاند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: قرآن کریم امنیت را نترسیدن از غیر خدا معنی می‌کند و اگر امروز به دنبال امنیت پایدار هستیم و نگران امنیت کشور تنها نترسیدن از غیر خدا نسخه شفابخش ملت است.

وی با اشاره به اینکه امروز انسجام، اتحاد و اقتدار خوبی در بین آحاد جامعه برقرار است بیان کرد: خواسته همه گروه‌ها و جناح‌های حاکم در جامعه انتقام خون این سردار شهید بوده و این انتقام به فرموده رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقامی سخت و پشیمان کننده برای آمریکایی‌ها در جغرافیای منطقه مقاومت خواهد بود.

مداحی و مرثیه‌خوانی مداحان اهل بیت (ع) و عزاداری هیئت‌های عزاداری یزد در این اجتماع پرشور از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha