خون شهدا تکلیف پلیس را در دفاع از امنیت سنگین‌تر می‌کند
کد خبر: 3870002
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

خون شهدا تکلیف پلیس را در دفاع از امنیت سنگین‌تر می‌کند

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی گیلان گفت: خون شهدا تکلیف و رسالت پلیس را در دفاع از حریم امنیت عمومی سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی استان ضمن تسلیت شهادت فرمانده دلیر و شجاع نیروی سپاه قدس و همرزمانش در حمله دردمنشانه آمریکا، اظهار کرد: اقدام آمریکایی‌ها جواب قاطعی از سوی جمهوری اسلامی خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در همه جای جهان و به ویژه در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی برای انتقام سخت در دسترس هستند، افزود: انتقام سختی از آمریکایی‌ها گرفته خواهد شد.

سردار ملکی با اعلام اینکه شهدای مدافع حرم با رشادت‌های خود از ورود دشمن به مرزهای جمهوری اسلامی جلوگیری کردند، بیان کرد: خون شهدا تکلیف و رسالت پلیس را در دفاع از حریم امنیت عمومی سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به شان و جایگاه نیروی انتظامی در سطح جامعه و بین مردم، ادامه داد: با پاسخگویی مناسب و احساس مسئولیت در انجام ماموریت‌ها باید شان و جایگاه پلیس در بین مردم را بالا ببریم.

این مقام ارشد انتظامی ماموریت اصلی نیروی انتظامی را تامین امنیت عمومی و دفاع از جان، مال و ناموس مردم دانست و گفت: باید در جبهه تامین نظم و امنیت جامعه آمادگی کامل داشته باشیم.

سردار ملکی پیشگیری و مبارزه سرقت را یک اولویت مهم برای پلیس اعلام کرد و افزود: تمامی امکانات، تجهیزات و استعداد پلیس برای تامین امنیت و آسایش مردم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان، نیروی انتظامی را مدافع ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: پلیس با توانمندی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم آماده است.

انتهای پیام
captcha