آرامش ابدی سردار در دیار کریمان
کد خبر: 3870125
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷

آرامش ابدی سردار در دیار کریمان

گروه سیاست و اقتصاد ــ پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی سحرگاه امروز، ۱۸ دی، در محل تعیین‌شده در کنار مزار شهید یوسف‌الهی و با حضور خانواده این شهید سرافراز در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد و سردار دل‌ها برای همیشه در دیار کریمان ماند.

سردار برای همیشه در دیار کریمان ماند

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم خاکسپاری سردار سپهبد قاسم سلیمانی که به دلیل حضور میلیونی مردم و ازدحام پیش‌بینی نشده دیروز، 17 دی، به تعویق افتاده بود، همزمان با لحظات عرفانی اذان صبح امروز در پی نخستین گام انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران و حمله با ده‌ها موشک به پایگاه آمریکایی الاسد در عراق انجام شد.

جمعیت حاضر در گلزار شهدای کرمان در حین خاکسپاری و تدفین پیکر شهید سلیمانی شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دادند.

سردار برای همیشه در دیار کریمان ماند

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان نیز پیش از این گفته بود: از روز گذشته تربت کربلا، خشت از کربلا و انگشتری از حاج قاسم سلیمانی را که با آن نماز شب می‌خواند در اختیار بنده قرار داده‌اند تا در کفن این شهید قرار دهیم.

همچنین لحظاتی قبل پیکر سردار شهید حسین پورجعفری از هم‌رزمان و یاران ۴۰ ساله شهید قاسم سلیمانی که در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیده بود به خاک سپرده شد.

یادآوری می‌شود که سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد جمعه، ۱۳ دی ماه، در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha