شهید سلیمانی مصداق «من کان للَّه کان اللَّه له» بود
کد خبر: 3870721
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

شهید سلیمانی مصداق «من کان للَّه کان اللَّه له» بود

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به محبوبیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، آن مجاهد شهید را یكی از مصادیق حدیث «من کان للَّه کان اللَّه له» دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسیلن ذوالانوار، مدیر ستاد اقامه نماز فارس، امروز، 21 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، یكی از اثرات اقامه نماز را محبوبیت الهی برشمرد و گفت: در حدیث شریف می‌خوانیم كه «من كا‌ن‌الله له» یعنی اینكه هر کس کارهایش خدایی و برای خدا و رضای او باشد خدا نیز برای او و پشتیبان و تأیید کننده او است و سردار شهید قاسم سلیمانی مصداق این حدیث شده بود.

وی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی دارای ویژگی‌های بازر اخلاق اسلامی بود كه این همه موجب محبوبیت او شد و به سردار دل‌ها معروف شد.

ذوالانوار یكی از ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی را اقامه نماز دانست و افزود: امروز مشاهده می‌كنیم كه فضای مجازی پر از تصاویر متفاوت شهید سلیمانی شده است كه در مقاطع مختلف به اقامه نماز در جبهه و جنگ و شرایط عادی اهتمام ویژه‌ای داشت.

وی با بیان اینكه یكی از وظایف دوست‌داران شهید سلیمانی تداوم راه اوست، گفت:‌ همه دوستداران و دلباختگان آن اسوه مردانگی و شجات باید مانند آن شهید پیوند خود را با نماز عمیق‌تر كنند.

ذوالانوار ادامه داد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی با اخلاص و مجاهدت شبانه‌روزی در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش کرد و مزد خود را با شهادت همچون اربابش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دریافت كرد.

مدیر ستاد اقامه نماز از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان رؤسای شورای اقامه نماز، اهتمام بیشتر به این فریضه نورانی جهت ادای حق آن را خواستار شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در سال جاری گفت: در سال جاری بیش از 15 هزار و 470 اثر به دبیرخانه اجلاس ارسال شد كه از این تعداد 185 اثر از استان فارس بوده است.

ذوالانوار افزود: از این تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 113 نفر حائز رتبه شایسته تقدیر شدند و استان فارس نیز رتبه ششم در بین 31 استان شرکت‌کننده در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز شد.

مدیر ستاد اقامه نماز فارس یادآور شد: بیشترین آثار در خصوص شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز و چگونگی نقش دانش‌آموزان در رونق نماز مدارس بود.

انتهای پیام
captcha