برگزاری ختم قرآن در چهارمحال‌وبختیاری برای جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی
کد خبر: 3870966
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

برگزاری ختم قرآن در چهارمحال‌وبختیاری برای جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی

گروه فعایت‌های قرآنی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری مراسم ختم قرآن در مساجد چهارمحال‌وبختیاری برای جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما توسط روحانیون این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، امشب، ۲۲ دی ماه، مراسم ختم قرآن برای جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در مساجد استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی طاهری، مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تسلیت به خانواده ی جانباختگان این حادثه، گفت: برای همه ما، این حادثه سخت و سنگین بود، این عزیزان، فرزندان ما و هم‌وطنان ما بودند و همه ایرانیان خود را در غم خانواده آنان شریک می دانند، خداوند متعال روح آنان را متعالی و آرامش و صبر و شکیبایی و اجر به خانواده آنان و همه ما عنایت کند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت با همکاری هیئت‌های مذهبی استان و توسط روحانیون مستقر و طرح هجرت و ائمه جماعات مساجد، امشب مراسم ختمی برای این عزیزان و تسلای خاطر بازماندگان دربقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد سراسر استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری از تمامی مردم ولایت‌مدار و با بصیرت استان خواست تا همراه با نماز مغرب و عشاء در این مراسم حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha