افتتاح سالن مطالعه سردار سلیمانی در دانشگاه اصفهان
کد خبر: 3871356
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

افتتاح سالن مطالعه سردار سلیمانی در دانشگاه اصفهان

گروه فرهنگی ــ سالن مطالعه سردار حاج قاسم سلیمانی در محل سرای دانشجویی دانشگاه اصفهان افتتاح شد.

افتتاح سالن مطالعه سردار سلیمانی در دانشگاه اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، هوشنگ طالبی رییس دانشگاه درمراسم افتتاح و بهره برداری از سالن مطالعه شهید سپهبد سلیمانی ضمن تکريم و بزرگداشت مقام شامخ اين شهيد سرافراز ايران اسلامي،اظهار کرد: فلسفه وجودی این سالن مطالعه، افزایش فضای مطالعه براي دانشجويان است.

رییس دانشگاه در ادامه افزود: با توجه به رسالت دانشگاه در تامین مکان مناسب جهت مطالعه دانشجویان، مکاني براي مطالعه دانشجويان دختر در نظر گرفته شد که براحتي در دسترس کليه دختران دانشجو قرار گرفته و ايشان بدون دغدغه و با خيال راحت در هر زمان، امكان استفاده از سالن مطالعه را داشته باشند.

وي در ادامه تصريح نمود :مكان در نظر گرفته شده نياز به بازسازي و نوسازي داشته كه با توجه به نزديك بودن به زمان امتحانات دانشجويان و كمبود وقت در يك تلاش جهادگونه ظرف مدت كمتر از ۲۰ روز اين سالن مطالعه بازسازي و تحويل دانشجويان محترم گرديده است.

شایان ذکر است، سالن مطالعه مذکور دارای زیربنای ۷۵۰ متر مربع با ظرفيت ۵۰۰ نفر بوده که دانشگاه جهت خدمات صورت گرفته در بحث روشنايي، گرمايش و به سازي ابنيه آن تقريبا دوميليارد ريال هزينه نموده است.

انتهای پیام
captcha