سردار سلیمانی در قلب جبهه مقاومت با استکبار مبارزه کرد
کد خبر: 3872231
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

سردار سلیمانی در قلب جبهه مقاومت با استکبار مبارزه کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت بیرجند گفت: سردار سلیمانی در قلب ملت ایران و جبهه مقاومت قرار دارد و در دورانی که آمریکا تهدیدهای فراوانی با تشکیل گروه‌های داعش ایجاد کرد، این سردار در میدان مبارزه با استکبار جهانی جانانه ایستاد.

سردار سلیمانی در قلب جبهه مقاومت با استکبار جهانی مبارزه کردبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز، 27 دی، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: تلاش و کوششی که در آنان تقوا وجود نداشته باشد، بر باد می‌رود.

وی با اشاره به ماهیت زشت گناهان، افزود: انجام عبادات بسیار خوب است، اما با بدون ترک گناه، ثواب تمام این عبادات از بین می‌رود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اگر غذای روح خود را از جبهه کفر و منافقان بگیریم آلوده می‌شویم، تصریح کرد: سردار سلیمانی برای گروه‌های حماس، وحدت ایجاد کرد تا در مقابل اسرائیل مجهز شوند.

عبادی ادامه داد: سردار سلیمانی در قلب ملت ایران و جبهه مقاومت قرار دارد و در دورانی که آمریکا تهدیدهای فراوانی با تشکیل گروه‌های داعش ایجاد کرد، این سردار در میدان مبارزه با استکبار جهانی جانانه ایستاد.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی، افزود: این موج را تنها اخلاص سردار سلیمانی ایجاد کرد و ترامپ و اروپایی‌ها از حضور میلیونی ملت غیور جمهوری اسلامی ایران از ترس به خود لرزیدند.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی نیز باید این اشتباه فردی در پدافند با هماهنگی سریع‌تر اطلاع‌رسانی می‌شد تا منافقان داخلی و سران کفر که از حضور حماسی مردم در تشییع شهید سلیمانی ترسیده بودند، با سوء استفاده از این عدم هماهنگی رخنه ایجاد نکنند.

عبادی بیان کرد: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سیلی محکمی که به آمریکا زد قدردانی می‌کنیم، اما امروز آمریکا با دروغگویی می‌خواهد ایران کشوری عادی باشد ولی یادمان نمی‌رود که چه بلایی بر سر دولت مصدق، کشورهای مصر و لیبی آورد.

وی افزود: ما چگونه به وعده آمریکا اعتماد کنیم درحالی که به توافق‌های گذشته خود همچون برجام پایبند نبودند و حتی شعار آزادی بیان را نیز به دروغ مطرح کرده‌اند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تهدیدهای آمریکا از پای درنخواهد آمد و به فضل الهی مقتدرانه به پیش خواهد رفت.

عبادی با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان، یادآور شد: لازم است خدمت‌رسانی و امدادرسانی لازم به سیل‌زدگان صورت گیرد.

پس از اقامه نماز دشمن‌شکن عبادی ـ سیاسی، راهپیمایی در سطح استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. در شهر بیرجند نیز مردم پس از اقامه نماز جمعه، در مسیر مصلای المهدی(عج)، تقاطع بلوار صنعت و معدن، بلوار مصلی به سمت میدان آدینه راهپیمایی کردند.

انتهای پیام
captcha