برگزاری مسابقه کتابخوانی امر به معروف در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3874310
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

برگزاری مسابقه کتابخوانی امر به معروف در کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی امر به معروف در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان، یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان روز گذشته، پنجم بهمن‌ماه از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر همزمان با سراسر کشور در دهه فجر خبر داد.

وی افزود: هیچ‌گونه محدودیت سنی برای متقاضیان شرکت در این مسابقه کتابخوانی در کشور و کهگیلویه‌وبویراحمد وجود ندارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه‌و‌بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی هم‌افزایی هر چه بیشتر بین نهادهای فرهنگی کشور و استان برای ترویج روزافزون و همگانی کردن فرایض دینی امر به معروف و نهی از منکر است.

رحیمیان ابراز کرد: این مسابقه کتابخوانی به‌همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان‌ها برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: پرسش‌های این مسابقه کتابخوانی از کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» طرح و ارائه می‌شوند. این مسابقه کتابخوانی به‌صورت الکترونیکی، چهار گزینه‌‌ای و به مدت یک روز برگزار خواهد شد. جوایز اهدایی به برندگان این مسابقه کتابخوانی در کشور و کهگیلویه‌وبویراحمد شامل ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی یک میلیون ریالی است.

رحیمیان یادآور شد: علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه کتابخوانی در کهگیلویه‌وبویراحمد برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان واقع در شهر یاسوج مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha