برنامه‌های دهه فجر ایلام با محوریت شهادت سردار سلیمانی برگزار شود
کد خبر: 3875027
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
حجت‌الاسلام چراغی‌پور:

برنامه‌های دهه فجر ایلام با محوریت شهادت سردار سلیمانی برگزار شود

گروه فرهنگی ــ رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به همزمانی چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی با ایام دهه فجر گفت: جشن‌های دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محدوده روزهای ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار شوند.

برنامه‌های دهه فجر ایلام با محوریت شهادت سردار سلیمانی برگزار شود
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام امروز هشتم بهمن ماه اظهار کرد: با توجه به تقارن چهلمین روز شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت جشن های دهه فجر در هفته اول برگزار و از ۱۸ بهمن ماه عمده برنامه‌ها با محوریت برنامه‌های شاد نباشند.
وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه آیین سنتی چمر ویژه چهلمین روز شهدای مقاومت و سردار دل‌ها خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ۲۰ بهمن ماه و در شهرستان ملکشاهی برگزار خواهد شد.
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام تاکید کرد: این نهاد درصدد است تا محور برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی مردمی بوده و این محافل با حضور حداکثری مردم برگزار شوند.
چراغی‌پور با اشاره به فعالیت ۲۱ کارگروه دهه فجر در این استان از عموم مردم برای شرکت در آیین‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.
انتهای پیام
captcha