سرود ۱۳۵۷ نفری در تمام شهرستان‌های ایلام اجرا می‌شود
کد خبر: 3875754
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
حجت‌الاسلام کلانتری:

سرود ۱۳۵۷ نفری در تمام شهرستان‌های ایلام اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آیات و احکام نورانی قرآن کریم است، گفت: اجرای سرود 1357 نفری انقلاب در ایلام و مراکز شهرستان‌ها با حضور دانش‌آموزان، از برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

سرود ۱۳۵۷ نفری در تمام شهرستان‌های ایلام اجرا می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن کلانتری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان ایلام، امروز 12 بهمن ماه، اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های گسترده و متنوعی در سطح مدارس این استان اجرا می‌شود.
وی افزود: در همه مدارس استان ایلام به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، هرروز مراسماتی با حضور و محوریت دانش آموزان برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این آیین‌ها، آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کلانتری با اشاره به اجرای سرود 1357 نفری در ایلام و مراکز شهرستان‌های استان با حضور دانش آموزان، اظهار کرد: اجرای این سرود، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه خوانی‌هایی است که در سطح مدارس استان اجرا می‌شود که 1357 نفر دانش‌آموز در هر شهرستان این سرود را به‌ صورت همخوانی اجرا می‌کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان ایلام عنوان کرد: اجرای تئاتر و نمایش در سطح مدارس، برگزاری نمایشگاه و جشن‌های انقلاب، نمایشگاه‌های کتاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مدارس از دیگر برنامه‌های این ایام است به  گونه ای که دانش آموزان به‌خوبی این ایام را بشناسد و هم‌چنین به‌ عنوان خاطرات خوب و به‌ یادماندنی از این برنامه‌ها بهره‌مند شود چرا که تمام برنامه‌های ایام دهه فجر در مدارس بر این محور قرار دارد.
انتهای پیام
captcha