تبلور شعار «ما توانستیم» در مستند «به توان عمل» 
کد خبر: 3877020
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
یک کارگردان بیان کرد:

تبلور شعار «ما توانستیم» در مستند «به توان عمل» 

گروه هنر ــ کارگردان مستند «به توان عمل» گفت: در این مستند شعار «ما می‌توانیم» به «ما توانستیم» تبدیل شده است.

تبلور شعار «ما توانستیم» در مستند «به توان عمل» به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی روایت فتح؛ مصطفی حسن‌بیگی، کارگردان مستند «به توان عمل» با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نخبگان گفت: پس از آشنایی با محمدسالاری نسب نخبه علمی، دغدغه تولید مستندی در راستای منویات مقام معظم رهبری، برای گروه مستند روایت فتح و من ایجاد شد.
 
وی افزود: محمد سالاری‌نسب یکی از استعداد‌های درخشان است که مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان موج فناوری هوشمند است و فعالیت‌های ارزنده‌ای در حوزه علم مکاترونیک به منظور رفع نیاز‌های داخلی و استفاده از فرصت تحریم به انجام رسانده است. این شرکت ٢٠ محصول صنعتی و دفاعی دارد که شاید فقط در دو کشور جهان نمونه هایشان موجود باشد، اما به دلیل مسائل امنیتی که وجود داشت امکان بیان کل فعالیت‌ها در مستند وجود نداشت و ما فقط توانستیم گوشه کوچکی از افتخارات این فرزندان انقلاب را به تصویر بکشیم. 
 
حسن‌بیگی ادامه داد: تیم دانش‌بنیان حاضر در مستند شعار «ما می‌توانیم» را تبدیل به «ما توانستیم» تبدیل کردند و در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد در عرصه علم و اقتصاد عزم و تلاش مؤثری را دارند. 
 
یادآور می‌شود؛ مستند «به توان عمل» کاری از گروه مستند روایت فتح به کارگردانی مصطفی حسن‌بیگی پنجشنبه ۱۷ بهمن از ساعت ١٨ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha