سردار سلیمانی، انقلاب اسلامی را در جهان گسترش داد
کد خبر: 3877891
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

سردار سلیمانی، انقلاب اسلامی را در جهان گسترش داد

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینكه قبل از انقلاب تنها یك پایتخت داشتیم، گفت:‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما چندین پایتخت تشکیل دادیم و این همان گسترش انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در جهان است كه این تحول را سردار سلیمانی با رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز امروز، 21 بهمن‌ماه در نخستین جشنواره تشکل‌های مردم نهاد فعال حوزه دفاع مقدس فارس به بیان نقش و جایگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه پرداخت و گفت: شهید سلیمانی با رشادت‌ها و مدیریت‌های خود جبهه مقاومت را تقویت کرد و مرزهای این جبهه را گسترش داد.

وی افزود: این اقدامات ارزشمند شهید سلیمانی بود که باعث شد دشمن به مقابله با این شهید برخیزد چرا كه تمام سیاست‌‌های آمریكا را با شكست مواجه كرده بود لذا سردار سلیمانی را شهید كردند.

مرادی همچنین ضمن گرامیدشت چهل و یكمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به شرایط قبل و بعد از انقلاب اشاره كرد و گفت: قبل از انقلاب ما یک پایتخت داشتیم و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما چندین پایتخت تشکیل دادیم و این گسترش انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در جهان است كه این تحول را سردار سلیمانی با رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل داد.

امام جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به بحث سازمان‌های مردم‌نهاد بیان كرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه سازمان‌های مردم نهاد درهم شکستن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی با برنامه‌ریزی لازم است.

وی در پایان گریزی به انتخابات زد و گفت: در انتخابات پیش‌روی مجلس باید دچار اشتباهات گذشته نشد و افرادی را انتخاب و راهی مجلس کنیم که بتوانند اهداف انقلاب اسلامی را پیش ببرند و بر حسب موازین رهبری حرکت کنند تا کشور دچار مشکل نشود.

انتهای پیام
captcha